נובמבר 01, 2016

MILANI Cosmetics-Moisture Lock Oil Infused Lip Treatment Review


הי אהובות,


איך אתן מסתדרות עם תקופת המעבר הזו?
עבורי זו תקופת סבל (טוב אני מגזימה) כי העור שלי מתחרפן, במיוחד באזור האף והשפתיים דבר שמשאיר תחושה לא נעימה וגורם לאיפור להיראות פחות טוב. הדבר היחיד שניתן לעשות במצב כזה הוא להזין את העור בכמות מטורפת של לחות אבל מבחינת השפתיים מצאתי פתרון קליל, מהיר ועם ריח טוב למשך היום והוא שמן לשפתיים של חברת מילאני.

אני הולכת ומפתחת אהבה למותג מילאני-הוא דראגסטור מה שאומר שהוא ידידותי לארנק בנוסף להיותו נטול אכזריות ובעל מוצרים נהדרים. יצא לי כבר להתנסות בפריימר לצלליות של החברה ובסומק המפורסם לומינוסי ואז הגיעה החבילה מהאתר ביוטי גוינט (כתבתי עליו כאן) והשמן לשפתיים בתוכה והאמת היא שהתרגשתי לנסותו כי האריזה שלו יפייפיה-זכוכית שקופה עם כיתוב החברה והמוצר בזהב בנוסף לפקק זהוב מטאלי דבר שנותן תחושה של מוצר יוקרתי אבל לצערי אחרי תקופה קצרה של שימוש הכיתוב מתחיל להתקלף, המוצר מגיע עם אפליקטור ספוגי גדול אבל בניגוד לחשיבה הראשונית שלי הוא הוא מקל על השימוש ולא גדול ומגושם.


הפורמולה עצמה מורכבת משמנים שונים שמטרתם היא להזין את השפתיים בלחות ולתת להן ברק והיא באמת עושה את זה. אני אוהבת להשתמש במוצר בבוקר בזמן שאני מתאפרת ואז כשאני לקראת סיום השפתיים שלי כבר מוכנות לשפתון שאבחר למרוח באותו היום, דבר נוסף שאני אוהבת לעשות הוא לטפוח מעט הייליטר על השפתיים ואז נוצר לי מראה גלוסי ומואר שגם לא לוקח יותר מ-5 שניות.

את המוצר הכרתי דרך יוטיוב (מישהי מופתעת?) וראיתי עליו ביקורות מעורבות וכאן גם המקום להגיד כי המוצר מגיע ב-8 ריחות\גוונים שונים ולכן גם חששתי להזמינו אז הלכתי על בטוח והזמנתי את הגוון השקוף שבעל ניחוח של שמן קוקוס (שגם נמצא בתוך הפורמולה) וזו אהבה! כן הוא לא נותן בוסט מטורף של לחות אבל למשך היום הוא עושה את העבודה, נספג בקלות לתוך השפתיים וניתן למרוח מעליו שפתונים ללא חשש ולפני השינה אני משתמשת בתותחים גדולים, השמן הוא כוח עזר.


הריחות\גוונים שבהם השמן מגיע הם:
* Moisturizing Almond Coco-Coconut Oil
*Healing Lemon Honey-Lemon Oil
*Rejuvenating Peach Mango-Peach Seed Oil
*Conditioning Grapeseed-Grapeseed Oil
*Repairing Primorose-Rose Hip Oil
*Revitalizing Grapefruit-Grapefruit Oil
*Protecting Pomegranate-Pomegranate Oil
*Nourishing Raspberry-Raspberry Oil

אני מאוד אוהבת את המוצר אבל אני לא בטוחה שארכוש אותו בשנית היות ויש לי מוצרים נוספים שעושים את העבודה ואף מעניקים יותר לחות לשפתיים (כמו השפתוני לחות של ליפ סמאקר), בנוסף אני משתמשת רבות בשמן קוקוס אורגני לנתינת לחות לעור ולשיער ומכורה לריח שלו ולכן אני גם לא מופתעת שזו הייתה הבחירה שלי מתוך המבחר.


את המוצר ניתן לקנות באתר ביוטי ג'וינט (Beauty Joint) במחיר $8.49 ובכמות של 2.85g

אז זו הייתה הסקירה להיום, אני מקווה שנהנתן וכמובן שאם יש לכן שאלות אשמח לענות עליהן.

נתראה בפוסט הבא,

XOXO

Lilo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה