דצמבר 05, 2016

Will You Marry Me? Yes I Will\Hell No-November


 הי אהובות,

וואו כמה שכיף לחזור!!!

התגעגעתי!! 

 אני מרגישה שלא הייתי בבלוג כבר יובלות חוץ מעדכון טבלת המבצעים של הבלאק פריידי וסייבר מנדיי ולאחר שטירוף הקניות נגמר (טירוף הקניות של כולם כי הטירוף שלי אף פעם לא נגמר) אני יכולה לחזור לשבת ולכתוב. החודש עבר לאט ובו בזמן מהר ואני לא בטוחה מה אני מרגישה לגבי הזמן שעבר היות והוא כלל אירועים רבים במשפחה ובעבודה, ואני עדיין מסוחררת. מצד אחד נאלצתי להיפרד מבן משפחה אהוב דבר הכולל בתוכו המון כאב וקושי ומהצד השני התחלתי לעבוד במקום חדש דבר שהוא מלהיב ומרגש ואני מרגישה שעד עכשיו, זמן עד כתיבת הפוסט לא נתתי לעצמי שקט מחשבתי ומקום מנוחה נפשי ולכן אין שמחה ממני לשבת עם כוס תה חמה בצד ולכתוב.

 אז אם תרצו לדעת מהם המוצרים אותם אהבתי, שנאתי ולהם ייחלתי החודש תמשיכו לקרוא:

תזכורת קטנה:

Yes I Will- כן אני אנשא- מוצרים אהובים
Hell No- לא יקרה-מוצרים מאכזבים
I Need To Think About It- אני צריך\צריכה לחשוב על זה- מוצרים שהם באמצע
I Wish I Could- הלוואי ויכולתי-מוצרים שאני רוצה לרכוש

למועדפי ומאכזבי חודש אוגוסט, ספטמבר, אוקטובר (לחצו על החודש)

Yes I Will




אני אתחיל ואומר שבהיתי במחשב במשך 5 דקות וחשבתי מהם המוצרים שאהבתי וזה לא היה קל-כמעט ולא התאפרתי החודש כי בנוסף להכל גם היה יובש מטורף שהשאיר את חותמו ולכן היה עלי לטפל במספר בעיות שחוגגות על עורי.

בואו נתחיל עם הבעיה הראשית והיא היובש שמתחיל סוף סוף להיעלם כמעט לחלוטין, והקטע המשונה?הוא התמקם בחצי מהפנים שלי בלבד והוא אזור הלסת והיה קשה להחזיר את הלחות לעור ברמה שלא הכרתי ולכן הפעלתי כל תותח שהיה באפשרותי וזה קודם כל, לפני הכל, מלפני שורת הדין או בכל דרך שבה תבחרו-שמן רוז היפ ושמן קוקוס למשך הלילה.

שמן הקוקוס נתן לעור בוסט של לחות ובלילה למחרת השתמשתי בשמן הרוז היפ על מנת לשמר את הלחות (ביצעתי את השלבים הללו במשך מספר לילות רצופים). מוצר שסייע בהשבת הלחות הינם מסכות נייר קוריאניות (מסתבר שלא כתבתי עליהן עד היום ועל זה אני מתביישת ומבקשת מחילה) עם שחקנית אחת מרכזית והיא Innisfree it's real squeeze mask in acai berry אשר מכילה בתוכה חומר מעט קרמי שדחף את הלחות לעור בכוח ותמצית אסאי שבנוסף סייעה להבהרת העור (על מנת שהגוון עור יהיה אחיד ולא כדי שאהפוך לשלגייה).

את השמן קוקוס ניתן לרכוש באתר אייהרב או בחנויות הטבע ברחבי הארץ
את השמן רוז היפ ניתן לרכוש באתר אייהרב או באתר ויטה קוסט
 ואת מסכת הנייר ניתן לרכוש באיביי



מפה נעבור לבעיה השנייה שחגגה החודש והיא פצעונים שהטריפו את דעתי ולכן רכשתי מוצר מסוים שהיום אני יכולה לטפוח לעצמי על השחם מרוב שאני גאה בעצמי שרכשתי אותו והוא חומר הנועד לייבש את הפצעונים של חברת Etude House הנקרא AC Clean Up Pink Powder Spot. המוצר מגיע בבקבוק זכוכית קטן ובתוכו 2 מוצרים-נוזל שקוף ופודרה ורודה, הדרך להשתמש בו היא הכנסת מקלון אוזניים (נקי כמובן) עד לקרקעית הבקבוק ולהוציאו ואז להניח אותו על הפצעונים ולתת למוצר לעבוד. המלצה שלי היא להשתמש בו בלילה או בימים שלא יוצאים בהם מהבית היות ואתן מסתובבות עם נקודות ורודות על הפנים.
את המוצר ניתן לרכוש באיביי או בביוטינט קוריאה 



מפה נעבור לאזור המסכן שנמצא מתחת לעיניים שלי שסובל רבות מיובש למרות מאמציי הרבים וסוף סוף נמצאה הישועה בתור רטיות לעיניים של חברת Petitfee אשר רכשתי באיהרב והיא פשוט מחדירה את הלחות לאזור בנוסף להיותה בצבע זהב (אני צריכה להגיד משהו נוסף? זה בצבע זהב!!!) . את הרטיות אני מניחה על האזור מתחת לעיניים כאשר העור נקי ואני מתכוננת לשינה ומשאירה אותם למשך הלילה. למוצר עצמו קוראים Gold EGF Hydro Gel Eye Patch והוא מגיע גם עם אריזה פשוט ונקייה שהחיסרון היחיד שלה הוא מיקום הספטולה שאיתה מוציאים את הרטייה היות והיא דקה מאוד וכולן צמודות אחת לשנייה (60 רטיות סך הכל), איפה אני אמורה להניח אותה מבלי שהיא תצבור אבק וחיידקים? ולכן אני פשוט משאירה אותה בשקית הקטנה שאיתה היא הגיעה למרות שנוח זה לא (אם יש לכן פתרון אשמח לקרוא אותו בתגובות).
את המוצר ניתן לרכוש באייהרב במחיר $10.80




מוצר אחרון לפני שנעבור לאיפור הוא מוצר להגנה מהשמש שרכשתי לאחר שגלוסברי ושיקסע היללו אותו והוא BIORE UV AQUA RICH WATERY ESSENCE והם לא היללו לחינם!! כי הוא מדהים!! המוצר היינו מקדם הגנה מהשמש המגיע במרקם חלבי שמרגיש קליל ביותר על העור, נספג בקלות, ללא בישום, לא מפריע למייקאפ ולא מייבש את העור ובקיצור מוצר מנצח (שלו כבר יש לי גיבוי).
את המוצר ניתן לרכוש באיביי.




והגיע הזמן לאיפור והיות והחודש לא התאפרתי הרבה הייתי צריכה מוצרים שיחזיקו מעמד זמן רב על הפנים או יהיו פשוטים לתיקון בימים שכן התאפרתי, פה אני אוסיף שהאהבה שלי למוצרי איפור וטיפוח קוריאנים גדלה מיום ליום ואני מתביישת שלא כתבתי עליהם עד היום ולכן הגיע גם הזמן שאתן להם את זמן הבמה שמגיע להם ונתחיל עם הפריימר הכי טוב לצלליות שאי פעם ניסיתי והוא ה-Proof 10 Eye Primer של חברת Etude House. הפריימר מגיע באריזה שקופה עם אפליקטור ספוגי ופקק ארוך בצבע כחול כהה נוצץ דבר המזכיר בקבוק של שיקוי, הפורמולה עצמה מגיעה בגוון ורדרד שקוף שהופך לשקוף לחלוטין לאחר טשטוש החומר והיא מאוד קלילה על העור עם ריח מעט מתקתק שמתנדף לאחר שניות ספורות. השתמשתי בפריימר עם מראות איפור שונים ועם צלליות מחברות שונות והוא מאריך את משך חיי המראה על העור.
את הפריימר ניתן לרכוש באתר ביוטינט קוריאה במחיר $5.17

מפריימר נעבור לצללית עדינה שנותנת הארה לעין ועוזרת לי להיראות ערנית בימים שבהם אני מרגישה עייפה (מאוד מאוד עייפה) והיא הצללית Girly של חברת קולר פופ (Colour Pop) שהיא בעלת גוון שמנת וניל עם נצנצים ורודים וזהובים עדינים ביותר והיא מחמיאה ומתאימה לכל צללית שאוכל להוסיף לה בי אם המראה מתבסס על גוונים חמים ובין על גוונים קרים (נדיר שאני מתאפרת עם גוונים ניטרלים בלבד).
ניתן לרכוש באתר הרשמי של החברה במחיר $5 (משלוח בינלאומי חינם בקניה של $50 ומעלה)
לקניה מקולור פופ וסקירת המוצרים לחצו-כאן


כשהסתיו והחורף מגיעים מעט השיזוף שאני תופסת בקיץ (היות ואני משתדלת להיות כמה שפחות תחת קרני השמש ותמיד יש עלי מקדם הגנה) נעלם כלא היה וגוון העור האמיתי שלי מתגלה דבר המוביל אנשים רבים לציין כי אני נראית חיוורת ולשאול אם אני חולה (ופה אציין כי אני NC20 במאק). הדבר מוביל לעניין נוסף והוא עניין הקונסילר כי לא תמיד פשוט למצוא קונסילר זול, איכותי ובהיר מספיק על מנת לשמש אותי להארות אבל לאחר חיפושים רבים מצאתי את האחד שכשראיתי אותו בפעם הראשונה התאכזבתי מעט כי המחשבה הראשונית שלי הייתה שהוא מגיע באריזה קטנה מאוד ואני אסיים אותו במהרה אבל כבר בשימוש הראשון הבנתי כי לא כך הדבר. הפורמולה קלילה על העור, עם ריח של מקדם הגנה (הוא מכיל SPF 28) ועם כיסוי מלא ללא צורך בכמות גדולה של חומר ואני מתקשה להוריד ממנו את הידיים. 

את הקונסילר (של חברת The Saem) ניתן לרכוש באתר ביוטינט קוריאה במחיר או באיביי

והמוצר האהוב האחרון שלי החודש הוא טינט לשפתיים של חברת טוני מולי בשם TONY MOLY Delight Tony Tint בגוון Cherry Pink, כלומר מוצר שפתיים קליל ביותר שמורחים וגם לאחר שהשכבה העליונה יורדת על השפתיים נשאר כתם של הצבע. למוצר הספציפי של טוני מולי יש מספר יתרונות אשר מעמידיפ אותו בראש הטבלה של סוג המוצרים הללו עבורי והם: עמידות גבוהה-החומר נשאר על שפתיי ברובו לאחר ארוחה שומנית והיה עלי לתקן אותו באמצע השפתיים דבר שארך שניות ספורות כי הפורמולה מיימית ביותר ועמידה ביותר (הסווצ' לא ירד לי מהיד אלא אם השתמשתי בסבון כלים במשך מספר פעמים), גוון-דובדבן שמחמיא לכל גווני העור וניתן לשלוט בעוצמתו לפי כמות השכבות שמורחים וגימור טבעי שמחמיא גם לשפתיים יבשות ומילים אחרונות לאריזה המתוקה-מיכל שקוף עם פקק בצורת לב ולריח המתקתק של טרופית.
את המוצר ניתן לרכוש באתר ביוטינט קוריאה במחיר $4.10




I Need To Think About It



ישנה חברה קוריאנית בשם Elizavecca Milky Piggy שאיתה אני מתחילה לפתח חברות קרובה כי המוצרים שלה מגיעים באריזות חמודות של חזיר והם מבצעים עבודה טובה על העור שלי (לדוגמא מסכת הבועות) ולכן התעניינתי בקרם פנים של החברה שעל פיה הוא עוזר להשבת לחות לעור, הבהרה וטיפול בקמטים.
אריזת המוצר מגיע במיכל לבן עם תמונת חזיר ועם ספטולה להרמת החומר והחומר עצמו שקוף ומזכיר יותר ג'ל מאשר קרם. המוצר נמצא בקטגוריה הזו היות ואני לא מצליחה להבין אם הוא באמת עושה את העבודה או סתם גימיק הרי הוא נותן לחות, נספג במהירות ואין צורך בכמות גדולה של חומר אבל אני לא בטוחה שזה מספיק ועולה לי המחשבה שכדאי לאחסן אותו ולבחון את תפקודו בקיץ (הוא קליל ביותר על העור).
אם משהי ניסתה את המוצר אשמח לקרוא בתגובות את דעתה עליו.
את המוצר ניתן לרכוש באתר אייהרב במחיר $13.50

לרכישות מאייהרב לחצו-כאן או כאן או כאן

I Wish I Could




כפי שאתן יודעות רוב הרכישות שלי מאוד שקולות ומחושבות (פחחח) אבל עכשיו באמת הסט מברשות הללו של ספורה המותג כל כך יפה הרי הן בצבע זהוב ועם מעמד נוצץ והן מופיעות לי בחלומות ולא ממש איכפת לי איך המברשות מתפקדות הרי אני לא באמת הייתי משתמשת בהן אלא כקישוט.
ניתן לרכוש בספורה במחיר $85 (עכשיו נמכר במחיר מבצע של $59)



ולסט נוסף כי אנחנו מדברות היום על נובמבר וסטים הופיעו בכל מקום החודש הוא הסט לטיפוח העור של חברת First Aid Beauty שכולל בתוכו 5 מוצרים מוקטנים ומוכרים של החברה (Peace, Joy & Fab 5 Piece Holiday Collection) והכנסתי אותו לסל הקניה שלי באתר ביוטי ביי ($42) אבל אחרי ישיבה מרובה מול המחשב ולאחר שיטוטים רבים באתרים אחרים וצפייה על מוצרים אחרים הבנתי כי כמות הדיופים האיכותיים שיש למוצרי החברה שווים יותר מאשר סט מוקטן אבל אני עדיין מפנטזת עליו (הלוגו של החברה פשוט מדבר אליי ואין לי מושג למה).

אז אלו היו המוצרים אשר אהבתי, שנאתי ולהם ייחלתי החודש ואני מתחילה את דצמבר עם חיוך גדול ועם התרגשות לקראת החודש האחרון של שנת 2016!!!

אם יש לכן שאלות יותר מאשמח לענות עליהן :)
נתראה בפוסט הבא,

XOXO

Lilo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה