יוני 22, 2017

I'm Done With You #5


הי אהובות,
היות ובפוסט הקודם כתבתי על רכישות חשבתי שהגיע הזמן על דבר גם על מוצרים שסיימתי-צריך לפנות מקום לרכישות- ולכן הפוסט של היום יתמקד במוצרים שסיימתי ובמוצרים אליהם פשוט לא התחברתי.

הרביעייה הפותחת של היום כוללת בתוכה 4 קרמים:
החומצה הגליקולית של Reviva Labs בריכוז של 10% עליה כתבתי לא מעט והיא גם מופיעה בכל פוסט בסגנון היות ואנחנו בקשר מחייב לעולמי עד.
כתבתי עליה כאן, כאן וכאן
לרכישה בריכוז 5% לחצי-כאן
לרכישה בריכוז 10% לחצי-כאן

המוצר הבא הינו מקדם הגנה 50+ של חברת Biore היפנית ואני חושבת שזו השפורפרת הרביעית בערך שסיימתי-לא עקבתי אבל רכשתי לא מעט ונגמרו לי הגיבויים (כמובן שחדשים נמתאים ברגעים אלה בדרכם אלי), כפי שהבנתן אני אוהבת את המוצר מאוד והוא מושלם למזג האוויר הישראלי כי הוא על בסיס מים מה שאומר שהוא מאוד קליל על העור ונספג במהירות ורמת מקדן ההגנה מאוד חשובה היות וקודם כל אני משתמשת בחומצה הגליקולית ואני לא חובבת של פיגמנטציה ובכללי של סרטן העור.
כתבתי על המוצר כאן וכאן
ניתן לרכוש באיביי


עכשיו, יש לי קושי עם קרמים לפנים כי אני דורשת לא מעט ולכן הקרם/ג'ל Drink Of H20 של חברת טארט האמריקאית לא עמד בסף הדרישות-מאוד מבושם, ברשימת מרכיבים שמכאיבה לעין (הרבה מרכיבים שלא בריאים לעור וזו אשמתי שלא הסתכלתי על הרשימה לפני הרכישה) והוא מייבש את העור אז אני לא מבינה את פשר ההמלצה עליו ואני מתחרטת לחלוטין על הרכישה (קישור בהמשך הפוסט)
.
עכשיו, הקרם השני WanderLush שייך לחברת עפרה אשר יצרה אותו בשיתוף פעולה עם היוטיוברית קים טאי והאמת שמבחינתי הוא הצלחה-סיימתי את הצנצנת ויש לי כבר אחת חדשה בשימוש אבל לקחו לי מספר שימושים עד שהגעתי להבנה מהי הכמות הנכונה עבורי לשימוש ואני קצת מתבאסת על האריזה וזה נוגע לכלל הקרמים כי צנצנת היא לא נוחה לשימוש-צריך להכניס את האצבע וכלל החומר פתוח לכניסת חיידקים בשל המגע עם האוויר וחבל אבל חוץ מזה הקרם נספג נהדר בעור, ללא בישום ובסופו של דבר הם יצרו שיתוף פעולה לא רע בכלל.
ניתן לרכוש באתר גילטי, לחצי-כאן


-תצטרכו לסלוח לי היות וחלק מהמדבקות של הצנצנות התפרקו לי במים לאחר כל השימושים-
אני אוהבת מסכות פנים ולנסות מסכות שונות וכך הגעתי לנסות את ה-2 הללו של חברת Skin Food הקוריאנית.
המסכה הראשונה היא מסכת סוכר חום בריזילאי והשנייה היא מסכת אורז והן נועדו להחליק את מרקם העור ולהעניק לו זוהר, בתכלס שתיהן מתפקדות כפילינג אבל בעוצמות שונות-הסוכר החום הוא אגרסיבי והאורז עדין, הבדל נוסף ומינורי
הוא הבישום (אותו אני אוהבת) היות והסוכר החום מריח לימוני והאורז כמו קרם הפנים בו אמא שלי הייתה משתמשת כשהייתי ילדה-פשוט ועדין.
לרכישת מסכת הסוכר לחצי-כאן
לרכישת מסכת האורז לחצי-כאן
אני לא מתייחסת אליהן כמסכות אלא כסבון פילינג רגיל היות ואם השארתי את החומר על הפנים חצי דקה או 15 דקות ולכן אם את מחפשת מסכת פנים אפקטיבית אני ממליצה לוותר על הצמד והולכת על מסכת החמר של ACURE (עליה כתבתי כאן).




ועכשיו נעבור למסקרות שהראשונה מגיעה באריזה מאוד נקייה ומרגישה יקרה והיא ה-Audacious Mascara של חברת נארס. מבחינת ביצועים היא צובעת את הריסים ומעניקה אורך ובאמת אהבתי את התוצאה אבל בזה זה נגמר כי לא חשתי צורך לחפש מאיפה אני יכולה לרכוש אותה בגודל מלא (זוהי דוגמית שקיבלתי במתנה) ולהשתמש בה שוב אז היה טוב וטוב שהיה, ביי.
ניתן לרכוש בגלאמבוט, לחצי-כאן
המסקרה השניה מוכרת מאוד בארץ היות והיא שייכת לחברה הישראלית Careline והיא מתומכרת במחיר נגיש וכמובן שאני מדברת על ה-Bold שכמו שכתבתי בעבר-זו הייתה שטות לא לנסות מוצר כה נגיש כי לפעמים יש סיבה לרעש סביב מוצרים.
ניתן לרכוש בחנויות הפארם.
והמסקרה השלישית והאחרונה ששיכת לקטגורית הגבות Brow Artist Plumper שתפקידה בכח לעצב את הגבות ולהשאיר אותן במצב הרצוי למשך כל היום והיא עושה את עבודתה נאמנה, מוצר פשוט ונהדר למראה יום יומי. בידי הגוון Medium/Dark אך היא מגיעה בעוד גוונים ואף בשקוף.
ניתן לרכוש בחנויות הפארם ובאתר גילטי.





טוב, אז נהנינו וצחקנו ועשינו חיים ונעבור לקצת מאכזבים:
נתחיל עם שני מוצרים מבית אסנס
הראשון מתיימר להיות הייליטר לזוהר טבעי ויכול להיות שלבנות גוון עור בהיר מאוד מאוד הוא יתן הארה עדינה אבל עלי הוא לא עושה דבר ואני בעלת עוד דיי בהיר בעצמי (NC20 במאק לצורך השוואה), ניסיתי להשתמש במוצר כצללית אבל לא ניתן לבנות את הפיגמנט והמעט שנראה נעלם עם הטשטוש ולכן אני מחפשת למוצר בית חדש אבל אם את מצאת שימוש כלשהו במוצר כתבי לי למטה בתגובות אני אשמח לנסות.
המוצר השני מבית האסנס הוא לק לחיזוק ועיבוי הציפורניים בשם Studio Nails XXL Nail Thickenrr והוא מאוד עבה ולוקח לו זמן רב להתייבש וגם לא ראיתי תוצאות אז שלום ולא להתראות.
את מוצרי אסנס ניתן לרכוש בחנויות רשת סופר פארם.



צמד המאכזבים הבא שייך לחברת טארט והם הגיעו כסט יחד עם הג'ל עליו דיברתי בתחילת הפוסט והאמת היא שחשבתי לכתוב פוסט שלם עליו אבל הם לא שווים את ההשקעה וזה היה יכול להיות פוסט מאוד קצר ותמציתי-אכזבה.
אז ככה שלושת המוצרים שייכים ללין Rainforest Of The Sea של החברה והם מגיעים בגודל נסיעות כסט יחד עם פאצ'ים למתחת לעיניים שעוד לא יצא לי לנסות, המוצרים הינם:
ג'ל לחות לפנים
מיסט Marine Boosting Mist שנועד לבצע 4 פעולות-קיבוע האיפור, העשרה של העור בלחות, רענון העור ופריימר לפני איפור. אני לא יכולה להעיד על אף אחת מהפעולות כי כבר בלחיצה הראשונה בה יצא חומר הגוף שלי אוטומטית התרחק מהמוצר היות והוא מבושם אפילו יותר מהג'ל ולא יכולתי להכיל את זה.


ג'ל לניקוי פנים Deep Dive Cleansing Gel שנועד להסיר את האיפור ולהבהיר את העור, יחסית לשני המוצרים האחרים הוא הכי פחות מבושם אבל גם הוא לא עושה עבודה נאמנה-מבחינת הסרה של שאריות איפור הוא לא הצליח להסיר את הכל והוא ייבש לי את העור.
אם משום מה את חושקת בסט הוא נמכר באתר הרשמי של החברה-לחצי כאן

ונקנח בקצת שונות:
מבחינת שיער התנסתי בשמפו היבש של חברת Natural Formula שנועד לשיער יבש או צבוע שזה בדיוק מה שיש לי (מחומצן וצבוע), מבחינת ביצועים השמפו עמד בהבטחות-נספג במהירות וספח את השומן וגם לא השאיר לי פסים לבנים בשיער אבל הוא נגמר כל כך מהר ולא שיניתי את כמות החומר בו אני משתמשת בשיער עם כל שמפו יבש אחר.
ניתן לרכוש בחנויות הפארם.


זוכרות שסיפרתי לכן על הרכישה שלי מאייהרב? סיפרתי לכן שם שרכשתי מוצר בהמלצתה של בת שבע מהבלוג שקר החן והבל היופי אבל זה לא חדש כי נדיר שהמלצה שלה לא פועלת נהדר עבורי, בעבר היא כתבה כי היא רוכשת פדים מכותנה באייהרב היות והם נקיים כי הם מיוצרים מ-100% כותנה אורגנית מה שאומר שאין שאריות של חתיכות עץ וכדומה וההמלצה הגיעה בדיוק בזמן וכך יצא שהזמנתי את המוצר ואז הזמנתי עוד לגיבוי.
לרכישה לחצי-כאן
ולאחרון חביב-קרם להרגעה וקירור של העור של חברת LIFE שרכשתי לאחר שביצעתי את הקעקוע האחרון (רביעי במספר) הוא היה נחמד אבל השתמשתי בטובים יותר.
ניתן לרכוש בבתי מרקחת.

אז אלו היו המוצרים שסיימתי ומהם אני נפרדת, מהם המוצרים שלכן?
כתבו למטה בתגובות ↓

ודרך אגב אם אתן רוצות להמשיך להיות בקשר אתן מוזמנות להצטרף אלי לאינסטגרם

XOXO

Lilo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה