יולי 20, 2017

נעים להכיר-פריימרים


הי אהובות,
דיברנו כבר על זה שמיסטים לפנים יכולים לסייע ולהקל על מראה ועמידות האיפור אבל ישנו מוצר נוסף שיכול לעשות זאת והוא פריימר וזה יהיה הנושא שלנו להיום היות ובשוק ישנו מבחר הולך וגדל של פריימרים שטוענים לפעולות שונות וכשאני התחלתי להתעניין באיפור לקח לי זמן להבין מי נגד מי ואיזה פריימר יתאים לצרכים שלי הן לפנים והן לעיניים ואם ישנה אפשרות שאוכל להקל עליכן אני לא רוצה לפספס אותה,

*לא שמעתן על מיסטים לפנים?
לחצו-כאן

אז בואו נתחיל:

מהו פריימר?
מוצר שתפקידו להכין את עור הפנים לאיפור, הפנים הינם משטח היצירה שלנו ונרצה משטח כמה שיותר חלק.

מילוי נקבוביות\מראה מאט\החלקת עור הפנים
פריימרים שטוענים לפעולות אלה בדרך כלל מיועדים לעור מעורב-שמן אבל ההתאמה הכי נכונה היא לצורך שלך, לכולנו עור שונה עם דרישות שונות וכל אחת צריכה להיות קשובה לעור שלה. פריימרים אלו מכילים לרוב סיליקון בדירוג גבוהה מה שנותן אפקט של עור חלק היות והוא ממלא את הנקבוביות וחטטים בעור בנוסף להיותו חוצץ בין השומניות של העור לאיפור אבל יש לו גם חיסרון והוא שהעור לא נושם ואז הוא מגיב בהתאם ולכן ההמלצה היא לא להשתמש במוצרים מסוג זה בתדירות יומיומית אלא לאירועים מיוחדים אבל אם את מרגישה "צורך" (אני כותבת את המילה הזו כך כי לא נוצרנו בצורה מסוימת סתם, לנקבוביות יש צורך אבל גם להוציא את הטוב ביותר מהמוצרים שלך זה רצון הגיוני אחרת למה הוצאנו את הכסף מלכתחילה?) ואז פשוט יש לדאוג להוריד את כל שאריות האיפור ולנקות היטב את הפנים בסוף היום.
*השימוש בפריימרים אלו הוא כמות קטנה של חומר והטמעתו בעור על ידי טפיחות, אם תמרחו אותו לרוב תרגישו שהמוצר הופך לכדורים קטנים.

*מימין לשמאל

Maybelline Baby skin-לא מעט הגדירו אותו כדיופ לפריימר פוטו פיניש של סמאשבוקס והוא אכן דומה מאוד והיות והוא שייך למייבלין המחיר הזול מקל על החלטת הרכישה.
לרכישה: ביוטי סקנדל, ביוטי ג'וינט, פיל יוניק 
Benefit Pore Fessional-אחד מהפריימרים הראשונים עליהם שמעתי ועד היום מדברים עליו רבות אבל לא רציתי להתחייב לגודל המלא ולכן רכשתי אותו כחלק מקיט של החברה (לסקירה לחצו כאן) בגודל מוקטן ולשמחתי ההחלטה הייתה חכמה, לא הצלחתי להתחבר למוצר ושלא תבינו לא נכון הוא מבצע עבודה בסדר במילוי הנקבוביות אבל בסדר זה פשוט לא מספיק.
לרכישה: לוק פנטסטיק, קלאוד 10,
NYX Angel veil- פריימר שמצליח להחליק כמעט הכל וליצור משטח חלק לעבודה אבל מצאתי שעדיף שלא להשתמש באזור האף היות ומיקאפים מתקשים להישאר לאורך זמן באזור כשהוא שם.
לרכישה: ביוטי ג'וינט, פיל יוניק,
Smashbox Photo Finish-פריימר קלאסי ואותו קיבלתי במתנה לפני שנתיים בערך כשרכשתי את הפלטת קונטור של החברה ויש סיבה שעד היום מדברים עליו-פשוט וטוב.
לרכישה: אפריל (באתר ובחנויות הרשת), גלאמבוט
Smashbox Pore Minimizing-הרכישה האימפולסיבית הכי טובה שלי עד היום! ממלא בקלות ובמהירות את הנקבוביות ויש לו גם מעט גוון מה שמטשטש אותן ביתר קלות אבל אל דאגה הוא לא באמת נראה על העור ולכן לא מפריע מבחינת גוון לאיפור שמעליו.
לרכישה: אפריל (באתר ובחנויות הרשת), גלאמבוט
Golden Rose Mattifying & Pore Minimising-אופציה נהדרת מהדראגסטור וגם הוא מגיע עם משאבה דבר שמקל מאוד.
לרכישה: מינטי שופ, ליידי מייקאפ, גולדן רוז (באתר ובחנות)
NIVEA Post Shave Balm-טוב אז טכנית נוא לא נחשב כפריימר אבל אני משתמשת בו בתור אחד אז הוא נכנס לרשימה, הוא מכיל כמות גדולה של גליצרין מה שאומר שהמייקאפ נדבק אליו לאורך היום וזה נהדר אם יש לך בעייה עם עמידות האיפור.
כתבתי עליו-כאן וכאן
לרכישה: חנויות הפארמים, אייהרב

הארה
פריימרים מאירים עושים פעולה מאוד פשוטה והיא כשמם-להאיר ולרוב הם מתאימים לבעלות עור יבש עד מעורב היות ויש את הרצון לתת לעור מראה יותר בריא וחי וניתן לעשות זאת במספר דרכים:
-למרוח את כל הפנים לפני הנחת המייקאפ בסיס דבר שייתן הארה מאוד עדינה כאילו היא מגיעה מבפנים
-למרוח רק באזורים הגבוהים בפנים לפני המייקאפ בסיס להארה יותר ממוקדת
-לערבב מעט מהפריימר עם המייקאפ בסיס וכך ההארה יותר מודגשת
ההעדפה שלי היא להשתמש בפריימרים אלו בחורף-סתיו מ-2 סיבות והן סוג העור שלי (שמן) והקיץ הישראלי אבל אם העור שלך ממש יבש את תוכלי להשתמש בהם בכל עונה.

*משמאל לימין

Golden Rose Luminous Finish-גוון פנינתי לבן מחמיא שמגיע עם משאבה נחמדה ובאריזה פשוטה ומהווה תחלופה מקומית לפריימר הבא אשר כבר לא נמכר בארץ
כתבתי עליו-כאן וכאן
לרכישה: מינטי שופ, ליידי מייקאפ, גולדן רוז (באתר ובחנות)
Loreal Lumi Magique-החברה הפסיקה למכור אותו בארץ וזה חבל אבל תמיד אפשר לסמוך על האתר הפולני שיבוא לעזרתנו, גם הוא מגיע עם משאבה נחמדה ובעיצוב פשוט אבל המוצר כה נהדר שאין לי בעיה להתעלם.
לרכישה: ליידי מייקאפ, מינטי שופ, פיל יוניק

לחות
פריימרים שנועדו לתת לחות הם לא תחליף לקרם לחות טוב אלא לתת בוסט קטן של לחות כשהעור נראה מעט דהוי וזקוק לעזרה נוספת, עכשיו ברשותי ה-After Glow Perfecting Primer של חברת Stilla שמספק בדיוק את הזריקה הקטנה הזו של לחות והוא מגיע בצורת סטיק דבר שמקל על השימוש.
לסקירה לחצי-כאן
לרכישה: ביוטי ביי


ועכשיו נעבור לאזור העיניים עם פריימר לצלליות שמיועד לבצע מספר פעולות-להעצים את הפיגמנט של צלליות ולהאריך את משך שהותן על העפעף, כלומר אם את מרגישה שתוך זמן קצר מרגע שמרחת את הצלליות הן "בורחות" לך לאזור השקע ובנוסף לזה את רוצה שהמראה יחזיק למשך זמן ארוך או שהגוון לא מספיק פיגמנטי כמו שאת רוצה אז זהו הפתרון.
בנוסף לזה פריימר לצלליות יכול לסייע בפעולות נוספות:
-הארכת עמידות הקונסילר מתחת לעיניים על ידי מריחה של פריימר לפני
-סיוע כיסוי פצעונים על ידי מריחת הפריימר באזור המיועד לפני מריחת הקונסילר ישפר את עמידות הכיסוי
-לעיתים ובמיוחד בקיץ כשמשתמשים בפודרה לגבות היא דוהה לאחר מספר שעות ועל ידי שימוש בכמות קטנה של פריימר לצלליות ניתן לשפר את העמידות

*דרך אגב אם אין לך עפעף שומני גם קונסילר יכול להוות בסיס לצלליות, רק לא לשכוח לקבע עם פודרה.


Too Faced Sadow Insurance-פריימר נחמד אבל הוא שומני מדי עבורי בקיץ ולכן הוא נכנס למגירה עד לחורף אבל כשאני עוברת על הפריימרים הוא לא מיוחד בשום צורה ואפשר לוותר עליו לדעתי הרי יש זולים יותר בשוק בהם אפשר להשתמש כל השנה..
לרכישה: גלאמבוט
Milani Eyeshadow Primer-יש סיבה טובה שכתבתי עליו פוסט שלם הוא נותן תמורה נהדרת עבור המחיר, הפריימר מגיע בשפורפרת לחיצה ויש צורך בכמות קטנה מאוד של חומר לשתי העיניים.
לרכישה: בלו סקנדל, ליידי מייקאפ, ביוטי ג'וינט
Etude House Proof 10-מבחינתי הביצועים שלו של הפריימר של מילאני זהים לחלוטין אבל מבחינת נוחות אני מעדיפה אותו כי הוא מגיע עם אפליקטור ספוגי.
לרכישה: יס סטייל, אייהרב, ביוטינטקוריאה

החלטתי לבסוף להכניס גם את 2 המוצרים הבאים מתוך מחשבה שהם יצלחו למצוא פה את מקום. שני המוצרים הינם דבק לנצנצים ואל דאגה הם בטוחים לשימוש בצמידות לאזור העיניים אבל חשוב תמיד לנסות קודם את המוצרים לפני שמקרבים אותם לעיניים על מנת לוודא שאין רגישות.
שימוש בדבק לנצנצים הינו פשוט ביותר-מניחים אותו באזור הרצוי ומעליו את הנצנצים רק זכרו להניח את הדבק וישר מעליו את הנצנצים היות והם מתייבשים במהירות, עין אחת בכל פעם.


Beauty Bakerie Sprinkles Glue-הדבק מגיע בבקבוקון קטן ועם אפליקטור ספוגי בו ניתן להשתמש ישירות על העין אבל אני מוצאת זאת כמלכלך ביותר ולכן ההעדפה שלי היא להניח את הדבק על גב כף היד/פלטת ערבוב ומשם להשתמש במברשת להנחה, המוצר שקוף ומאוד מרוכז ורמת העמידות שלו גבוהה ביותר.
לרכישה: אסוס, קולט ביוטי
NYX Glitter Primer-מגיע בשפופרת לחיצה ובאריזה משגעת, הגוון של המוצר עצמו הינו אפרסק עדין ביותר אך עם ההנחה הוא מתקבל שקוף. מבחינת נוחות שימוש הוא עולה על הדבק שמעליו אבל אני מוצאת את עצמי מעדיפה אותו פחות עוד לא מצאתי היגיון למה (יכול להיות שבגלל השם? bakerie זה מאפייה ובכל פעם שאני רואה זאת עולה לי חשק לקינוח🍩).
לרכישה: ביוטי ג'וינט, פיל יוניק, אסוס, קולט ביוטי

לסיכום אכתוב שאין לכן צורך ב-200 פריימרים ובטח שלא למרוח את כולם ביחד אלא למצוא את יחידי הסגולה ולמרוח בשכבה דקה כשיש צורך ובמקום הנדרש (וכמובן שתמיד להוריד את האיפור בסוף היום).

מהם הפריימרים שאתן אוהבות? כתבו למטה בתגובות
וכמובן שאם ישנה שאלה שלא נענתה בפוסט אתן מוזמנות תמיד לשאול

נתראה בפוסט הבא,

XOXO

Lilo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תוויות

3D PYRAMID אביב אדמומיות אודם אורגני אורך איבי איביי אייהב אייהרב איילינר איפור אל אי גירל אלזה אמיקה אנסטסיה בוורלי הילס אסוס אסנס אקליפטוס ארגונית אתגר בגדים בושם ביוטיקר ביקורת בלאק פריידי בנפיט ברוזוואה ברונזר ג'ייד גבות גוון גוונים חמים גולדן רוז גותי גילטי גימור גלאם גורו גקלין היל גריז גרניר דואו לגבות דיופ הארות הארות והצללות הארות רטובות האתר הפולני הגנה הגנה מהשמש הגרלה הדגמה הולה החתמה החתמת ציפורנים הייליטר הנחות ומבצעים הסרת שיער השקה חג טבעי טו פייסד טונר טיפוח טיפוח שיער טיפים יובש יוטיוב יוטיוברים יולי יופי ילדים כיסוי כפפה להימנע מלחץ לוריאל לחות ליפגלוס ליפסטיק ללין לק לק גנטי לק הולוגרפי לקים מאט מאכזבים מאק מארז מבריק מברשות מברשת איפור מגבונים מדריך מדריך מלא מהדורה מועדפים מוצרים לחג מוצרים לנסיעה מוצרים שסיימתי מורפי מחיר נמוך מטבח מי ורדים מי פנים מייבלין מייקאפ מייקאפגיק מילאני מים מסילרים מיסט מנהתן מני מנתה מסיכה מסיר איפור מסכה מסכת חימר מסכת פנים מסקרה מסקרה לגבות מציאות מקדם הגנה מראה איפור מראה לערב חג מרכך מרפא משחת שיניים מתנות לחג מתקן גוון נוחות ניוד ניוואה נייל ארט ניסויים על בעלי חיים ניקיון נעלי עקב נפח נצנצים נקבוביות נרות סבון פנים סבון של פעם סגול סוכות סומק סטילה סייבר מנדיי סירום סמי מאט ספוגית ספורה ספיידרמן ספר ספרי שיער סקירה סרום סרום לשיער סרטון ראשון סתיו עגילים עמיד במים עמידות עפרה עפרון עיניים עפרון שפתיים עצות פודרה פודרה בתפזורת פודרת אורז פוסט פורים פזישנס פורמולה פיגמנט פיקס+ פלטה פלטות פסח פרוזן פרויקט פאן פריימר פריימר לצלליות צבעי מים צבעי שמן צבעים ציפורנים צלליות צללית קאט ואן די קולורפופ קונטור קונסילר קיט קיץ קליניק קניות באינטרנט קנייה קעקוע קריולן קרם עיניים קרם פנים ראש השנה רימל שבבי סוכריות שיטת האפייה שימר שיניים לבנות שיער מקורזל שיערת איפור שמן שמן אקליפטוס שמן ארגן שמן אתרי שמן ויטמין E שמן חוחובה שמן לפנים שמן לשיער שמן קוקוס שמן רוזהיפ שמן שחור שמנים שפתון שפתון עמיד שפתונים שפתיים תודה תחפושת תיק תיקון תכשיטים תת גוון ABH alcohol free amelialiana andalou anti aging argan oil aries asos atlantis avalon organics awbmakeup baby skin back to the 70's bag baking bathandbodyworks BATISTE bb cream beauty beauty blander beautybay beautyjoint beautynetkorea benefit BFF nail BHcosmetics BIORE black friday blogs blush body born pretty bronzer brow mascara BUNDLE MONSTER candle cc cream cerave charmed clean cleanperfume cleansing balm clinique coconut oil Collection colors colourpop concealer contour corrector COVER FX crulty free cult beauty daydream desiperkins desiXkaty disney DKNY dose of colors DRUGSTORE DRUGSTOREMAKEUP dryness duo chorme dupes dupethat ebay ecotools eleanorwears elf Elizavecca Milky Piggy emerald city EmilyNoel empties essence essential oil eucalyptus EX1 extreme sparkle eye pencil eyeliner eyeshadow eyeshadow primer eyeshadowbrush eyeshadowpalette FACE MASK face mist favourite Favourites FIT ME fix+ flormar foiled foundation french tip frozen fun gadecosmetics Gerard Cosmetics giorgio armanu girl abroad girly giveaway gliss glitter glycolic acid cream GOLDEN ROSE goldie guilty H&M hair hair care hands hangloose harry potter HAUL Heritage Products highlight holo home made hoola hotline houl I'M REAL iherb info it cosmetics JaclynHill January jeffreestar k-beauty kaeyeshadow katerinabeauty kathleenlights katvond kim k kimthai kit korean skin care KRYOLAN la girl LA Splash ladymakeup laline le freak lightweight lilo & stitch lip balm lip liner lip mask lip oil lip scrub lip smacker lipgloss lippie stix lipstick liquidlipstick lisaeldridge loose powder lorac cosmetics loreal love luminoso Lustrelux mac magic MAKEMEUP makeup makeup remover makeupbook makeupbrushes makeupforever makeupgeek Manhattan MannyMUA mascara mask matt mayblline metallic miamifever milani MINTI SHOP missglitters MissReine MoranTarasov more creamer please MorpheBrushes mousses MOYOU LONDON my skin nail art nail care nail polish nail powder nail stamping NikkieTutrials nivea nude nyx ofracosmetics online shopping onlineshopping OPI OPIXGREASE P paese palette PatrickStarr PeachPlz peel off peeling peppermint perfume Persuede Me physicians formula pikachu pink pixi pixiwoo pokemon pores powder primer purple Quay Astralia RachhLoves raviva labs rcma realtechniques red redness review REVIVA LABS rice powder rimmel rosehip oil ROSEWATER SCURB sephora Setting powder Setting Spray sheet mask shimmer skin care skin food Slay All Day sleek smashbox smokenwhistles SPF stamping platte stila style liner summer syber monday tag tarte cosmetics tati the balm the girls' no shade thleenlights tombaramar toner tonymoly toofaced top 10 upside down urban outfitters Vegan vegan food wake me up waterproof waynegoss werm tones wet n wild wish list witch hazel wonder land yanaproviz YESSTYLE YOUDEWYOU youtube youtubers ziggie Zoella