ספטמבר 10, 2017

August favorites and fails-מועדפי ומאכזבי אוגוסט 2017


הי אהובות,

סוף כל סוף (!) נגמר החופש נגדול והתחילה שנת לימודים חדשה עם 2 ילדים בכיתה א', אירוע מרגש ביותר תודה ששאלתן ובנוסף לכך מזג האוויר מתחיל להתקרר בערבים דבר אשר ממלא את ליבי באושר, דובוני איכפת לי וסוכריות קופצות. עכשיו כשספטמבר התחיל הגיע הזמן לסכם את החודש החם, המיוזע והמלא בשעות נסיעה רבות ברכב.



Make Up For Ever Ultra HD Stick Foundation in 127=Y335 & 117=Y225-מייקאפ בסיס בצורת סטיק שנקנה מהסיבות הבאות: ביקורות מהללות והצורך שלי למייקאפ אותו אוכל למרוח במהירות שיא, וכן, היא עומד בציפיות. כפי שתוכלו לראות בתמונות בידי 2 גוונים ולא זוהי אינה התוצאה של צרכנית נבונה שרכשה גוון לחורף וגוון לקיץ (מעשה כזה נחשב לצרכנות נבונה?) אלא טעות של מישהי שקנתה בהתחלה גוון לא נכון (מתי אפסיק לשקר לעצמי שאני כהה יותר משאני באמת) ולא יכלה להחזיר אותו אז קנתה בפעם אחרת את הגוון הנכון, אבל רגע! אל תדאגו כי שני הגוונים ביחד הולכים נהדר עבורי (קניתי כבר את המוצר אז אני אמצא לו שימוש ראוי). מבחינת הפורמולה אני עם רגל על רגל כאשר שניהן נחות על שרפרף פרוותי ונוח כי היא נהדרת ובנהדרת אני מתכוונת לכך שאין צורך בכמות גדולה של חומר, המוצר מטשטש בקלות, עובד נהדר עם מברשת וספוגית במידה זהה, לא מרגיש ולא נראה כבד ועמיד-מצאתי חתן וסגרנו תאריך. 
כמות-12.5g
ניתן לרכוש כאן (האתר שולח לארץ)
סווצ'ים בהמשך↓

NIVEA Post Shave Balm-חפרתי על המוצר הזה רבות ועד לא מזמן זנחתי אותו לטובת מוצרים חדשים ואז יום אחד הסתכלתי עליו כאשר פתחתי את המגירה והשתמשתי בו ונזכרתי למה הוא זכה לאהבתי. עכשיו למי שלא נחשפה לחפירות הרבות שלי עליו-אני משתמשת במוצר כפריימר אשר מאריך את עמידות המייקאפ ואם תרצו לדעת עליו עוד לחצו-כאן, כאן וכאן
כמות-100ml
ניתן לרכוש בחנויות הפארם ובאתר אייהרב

Ofra Cosmetics Brush Cleaner-אז לכולנו יש את הימים בהם אנחנו לא רוצות לקום מהמיטה ובטח לא רוצות להיות יעילות ולנקות את המברשות איפור, לסדר את המיטה ולשטוף את הבית אבל לפחות מצאתי פתרון זמני ויעיל לנושא המברשות-אני מרססת מעט מהמנקה על נייר טואלט/נייר סופח ומעבירים עליו את המברשת בתנועות מעגליות, דרך אגב הוא מנקה נהדר גם מברשות פנים. נקודה חשובה-תשטפו ותחטאו את מברשות האיפור שלכן עם סבון כי המנקה הוא לא תחליף אלא מוצר שנועד להאריך במעט את השימוש בין ה"חפיפות".
כמות-54ml
ניתן לרכוש באתר גילטי



Amazing Herbs Black Seed Oil-שמן כמון שחור שהתחבב עלי רבות ונכנס ישירות לרשימת המועדפים שלי כאשר הוא שיתף פעולה וסייע בהחלקת העור שלי ונחשו מה-הוא גם מסייע עם החברים שאוהבים לקפוץ לביקור מדי פעם. את השמן גילתי בזכות פוסט של לובה שרגא על השמן-לפוסט לחצו כאן- וככל שהזמן עובר אני יותר ויותר בטוחה שנכנסתי למערכת יחסים ארוכת טווח.
כמות-240ml
ניתן לרכישה באתר אייהרב

ECLAIR Naturals Body Butter- חמאת גוף שלפי החברה היא אורגנית, טבעונית, לא מנוסה על בעלי חיים, ללא סיליקונים והיא מכילה חמאת שיאה ושמן חוחובה והיות והערבים נעשו קרירים בזמן האחרון אני מתחילה לחזור לשגרת טיפוח יותר עשירה. לחמאה יש ניחוח עדין של אישית מזכיר מנגו ובבוקר העור מרגיש יותר חלק.
כמות-113g
ניתן לרכוש באתר אייהרב
*להנחה קטנה הזינו את הקוד QBF925 בסל הקניה

ESSENCE Express Dry Drops- מייבש הלק של חברת אסנס אותו הזכרתי גם במועדפי חודש יוני-לחצו כאן- והגעתי כבר לרמה בה אני חייבת לרכוש אחד חדש כי הבקבוק עומד להיגמר, איך כל כך מהר אתן שואלות? אני נוטה להחליף את הלק שלי הרבה ולכן אם אתן יודעות על עמדה של החברה שעדיין מכילה את המייבש אל תחשבו פעמיים ותקחו אבל תשאירו לי איזה בקבוק.
כמות-8ml
ניתן לרכוש בעמדות החברה ברשת סופר פארם (לא מצאתי אותו באתרים הפולנים)



Essence Longlasting Lipliner in 05 Lovely Frappuccino-מוצר נוסף מבית אסנס והפעם בהקשר של איפור והוא עפרון שפתיים יפייפה! רך ומחמיא אותו אני אוהבת למרוח על השפתיים ולצאת ברמה שאין לי בעיה ללבוש אותו, מסקרה ומשקפי שמש בלבד וזה אומר הרבה. הגוון הינו ורוד עם חום ועומד על הסקאלה של ניוד כהה, אני מוסיפה לכן תמונה איך הוא נראה עלי אבל תזכרו שהשפתיים שלי היו יבשות ומסכנות.
כמות-0.23g
ניתן לרכוש בעמדות החברה ברשת סופר פארם


Quay Australia Running Riot Aviator-משקפי שמש של החברה האוסטרלית שסייעה להגדלת אוסף משקפי השמש שלי (אני אוהבת משקפי שמש!!) כשראיתי את ההנחות על המשקפיים באסוס והיות והעדשות וורודות (עם אפקט מראה) הן הולכות נהדר עם השיער שלי שזו נקודה נוספת לטובתן, דבר נוסף הוא שכשמסתכלים מבעד לעדשה רואים הכל בירוק שזה דבר נחמד.
נכון לעכשיו המשקפיים לא במלאי אבל אפשר לעקוב באתר ובאפליקציה-כאן
ועכשיו למוצרים המאכזבים כי אני לא חושבת שציינתי מאכזבים לאחרונה.




GLISS Hair Repair Heat Protection-ספרי להגנה של השיער מחום איתו אני לא מצליחה להסתדר וזה לא בגלל חוסר היכולת שלי להסתדר עם אריזות אלא בגלל שמצאתי שהמוצר לא סייע לשיער בשום צורה ואיך גילתי זאת? עשיתי פאן וסילסתי את השיער כאשר חצי רוסס במוצר וחצי היה חשוף לסכנות ושניהם נראו והרגישו אותו הדבר והניסוי בוצע 3 פעמים. 
כמות-200ml
ניתן לרכוש באתר גילטי


The Face Shop Rice Water Light Cleansing Oil-את המוצר רכשתי היות והחברה טענה שהוא יכול להסיר איפור כבד מהפנים וגם לו נתתי לא מעט הזדמנויות ועם מוצרי איפור שונים אבל הוא לא צלח ואני כבר אסביר, עם החומר ביד מעשים את הפנים ישירות על המייקאפ והוא אמור לפרק את האיפור ואז שוטפים את הפנים אבל לא הוא לא מצליח לפרק את האיפור עד הסוף וזה לר ברמה שאפשר להגיד "הי לפחות הוא פירק את הרוב" אלא ברמה של "זהו? זה כל מה שזה עושה?".
כמות-150ml
ניתן לרכוש באתר אייהרב ובאתר יס סטייל

RIRE All Kill Blackhead Remover Stick-סטיק שנועד לנקות נקודות שחורות ועור מת ובלה בלה בלה אבל בתכלס זהו פילינג שמגיע בצורת סטיק ולא עושה עבודה. דרך הפעולה היא להרטיב את הפנים ולעבור עליהם עם המוצר אבל כלום לא קורה וזה לא באמת שציפיתי לניסים ונפלאות אבל אני לא רואה צורך להשתמש במוצר שלא עושה דבר ורק מבזבז לי את הזמן בלהשתמש בו לחינם.
ניתן לרכוש באתר יס סטייל


HairOff Hair Remover Mitten- הכפפה הנוראית אותה סקרתי ואת התוצאות של השימוש בה אני עדיין נושאת ומהן אני עדיין סובלת ולמה רני מתכוונת? העור שלי עבר שחיקה-הוא פצועה ומרגיש מחוספס ומאז הטראומה אני מורחת עליו שמני הזנה והרגעה ולאט אבל בטוח העור חוזר לעצמו, דרך אגב הסיבה שאין תמונה היא שאני לא מוכנה שהוא יכתים לי את הבלוג שנית.
לסקירה לחצי-כאן
אם משום מה את רוצה להתנסות ניתן לרכוש אותה באתר אייהרב

ולדבר האחרון עליו אני חורשת-סדרת טלוויזיה אותה אני רואה הלוך ושוב כבר שנים ואני אפילו זוכרת שהייתי יושבת על המיטה ליד אמא שלי וביינו צופות בה ביחד והיא בנות גילמור, כן, סדרה נהדרת ואהובה עם מקום חם בליבי ועכשיו כשעברתי לנטפליקס היא כל הזמן ברקע אבל בלי "העונה האחרונה" שעלה עם הארבע עונות המעפנה.

התמונה נלקחה מגוגל


סווצ'ים:
מימין לשמאל-117, 225, 05












אז אלו המוצרים שעשו ושאיכזבו את החודש ולמען האמת זה היה חודש טוב (תודה לממציא המזגן).
אך עבר עליכן החודש ואילו מוצרים היו יד ימינכן?
כתבו למטה בתגובות↓↓

נתראה בוסט הבא,

XOXO

Lilo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תוויות

3D PYRAMID אביב אדמומיות אודם אורגני אורך איבי איביי אייהב אייהרב איילינר איפור אל אי גירל אלזה אמיקה אנסטסיה בוורלי הילס אסוס אסנס אקליפטוס ארגונית אתגר בגדים בושם ביוטיקר ביקורת בלאק פריידי בנפיט ברוזוואה ברונזר ג'ייד גבות גוון גוונים חמים גולדן רוז גותי גילטי גימור גלאם גורו גקלין היל גריז גרניר דואו לגבות דיופ הארות הארות והצללות הארות רטובות האתר הפולני הגנה הגנה מהשמש הגרלה הדגמה הולה החתמה החתמת ציפורנים הייליטר הנחות ומבצעים הסרת שיער השקה חג טבעי טו פייסד טונר טיפוח טיפוח שיער טיפים יובש יוטיוב יוטיוברים יולי יופי ילדים כיסוי כפפה להימנע מלחץ לוריאל לחות ליפגלוס ליפסטיק ללין לק לק גנטי לק הולוגרפי לקים מאט מאכזבים מאק מארז מבריק מברשות מברשת איפור מגבונים מדריך מדריך מלא מהדורה מועדפים מוצרים לחג מוצרים לנסיעה מוצרים שסיימתי מורפי מחיר נמוך מטבח מי ורדים מי פנים מייבלין מייקאפ מייקאפגיק מילאני מים מסילרים מיסט מנהתן מני מנתה מסיכה מסיר איפור מסכה מסכת חימר מסכת פנים מסקרה מסקרה לגבות מציאות מקדם הגנה מראה איפור מראה לערב חג מרכך מרפא משחת שיניים מתנות לחג מתקן גוון נוחות ניוד ניוואה נייל ארט ניסויים על בעלי חיים ניקיון נעלי עקב נפח נצנצים נקבוביות נרות סבון פנים סבון של פעם סגול סוכות סומק סטילה סייבר מנדיי סירום סמי מאט ספוגית ספורה ספיידרמן ספר ספרי שיער סקירה סרום סרום לשיער סרטון ראשון סתיו עגילים עמיד במים עמידות עפרה עפרון עיניים עפרון שפתיים עצות פודרה פודרה בתפזורת פודרת אורז פוסט פורים פזישנס פורמולה פיגמנט פיקס+ פלטה פלטות פסח פרוזן פרויקט פאן פריימר פריימר לצלליות צבעי מים צבעי שמן צבעים ציפורנים צלליות צללית קאט ואן די קולורפופ קונטור קונסילר קיט קיץ קליניק קניות באינטרנט קנייה קעקוע קריולן קרם עיניים קרם פנים ראש השנה רימל שבבי סוכריות שיטת האפייה שימר שיניים לבנות שיער מקורזל שיערת איפור שמן שמן אקליפטוס שמן ארגן שמן אתרי שמן ויטמין E שמן חוחובה שמן לפנים שמן לשיער שמן קוקוס שמן רוזהיפ שמן שחור שמנים שפתון שפתון עמיד שפתונים שפתיים תודה תחפושת תיק תיקון תכשיטים תת גוון ABH alcohol free amelialiana andalou anti aging argan oil aries asos atlantis avalon organics awbmakeup baby skin back to the 70's bag baking bathandbodyworks BATISTE bb cream beauty beauty blander beautybay beautyjoint beautynetkorea benefit BFF nail BHcosmetics BIORE black friday blogs blush body born pretty bronzer brow mascara BUNDLE MONSTER candle cc cream cerave charmed clean cleanperfume cleansing balm clinique coconut oil Collection colors colourpop concealer contour corrector COVER FX crulty free cult beauty daydream desiperkins desiXkaty disney DKNY dose of colors DRUGSTORE DRUGSTOREMAKEUP dryness duo chorme dupes dupethat ebay ecotools eleanorwears elf Elizavecca Milky Piggy emerald city EmilyNoel empties essence essential oil eucalyptus EX1 extreme sparkle eye pencil eyeliner eyeshadow eyeshadow primer eyeshadowbrush eyeshadowpalette FACE MASK face mist favourite Favourites FIT ME fix+ flormar foiled foundation french tip frozen fun gadecosmetics Gerard Cosmetics giorgio armanu girl abroad girly giveaway gliss glitter glycolic acid cream GOLDEN ROSE goldie guilty H&M hair hair care hands hangloose harry potter HAUL Heritage Products highlight holo home made hoola hotline houl I'M REAL iherb info it cosmetics JaclynHill January jeffreestar k-beauty kaeyeshadow katerinabeauty kathleenlights katvond kim k kimthai kit korean skin care KRYOLAN la girl LA Splash ladymakeup laline le freak lightweight lilo & stitch lip balm lip liner lip mask lip oil lip scrub lip smacker lipgloss lippie stix lipstick liquidlipstick lisaeldridge loose powder lorac cosmetics loreal love luminoso Lustrelux mac magic MAKEMEUP makeup makeup remover makeupbook makeupbrushes makeupforever makeupgeek Manhattan MannyMUA mascara mask matt mayblline metallic miamifever milani MINTI SHOP missglitters MissReine MoranTarasov more creamer please MorpheBrushes mousses MOYOU LONDON my skin nail art nail care nail polish nail powder nail stamping NikkieTutrials nivea nude nyx ofracosmetics online shopping onlineshopping OPI OPIXGREASE P paese palette PatrickStarr PeachPlz peel off peeling peppermint perfume Persuede Me physicians formula pikachu pink pixi pixiwoo pokemon pores powder primer purple Quay Astralia RachhLoves raviva labs rcma realtechniques red redness review REVIVA LABS rice powder rimmel rosehip oil ROSEWATER SCURB sephora Setting powder Setting Spray sheet mask shimmer skin care skin food Slay All Day sleek smashbox smokenwhistles SPF stamping platte stila style liner summer syber monday tag tarte cosmetics tati the balm the girls' no shade thleenlights tombaramar toner tonymoly toofaced top 10 upside down urban outfitters Vegan vegan food wake me up waterproof waynegoss werm tones wet n wild wish list witch hazel wonder land yanaproviz YESSTYLE YOUDEWYOU youtube youtubers ziggie Zoella