ינואר 17, 2017

I'M Done With You #4


הי אהובות,

ישנו חלק שמח ובו בזמן עצוב והוא סיום של מוצר, מצד אחד יש את ההרגשה של:
 "סיימתי את המוצר וניצלתי את כולו-יששש"
 ומהצד השני יש:
 "לאאא הוא נגמר, רגע יש לי גיבוי בכלל??" או "סוף סוף הוא נגמר ואני יכולה לעבור למוצר אחר"
וכמובן שיש את:
 "טוב נמאס לי, המוצר הזה ואני לא עובדים ביחד והגיע הזמן להיפרד" ו-"וואי שכחתי ממנו בכלל ועכשיו אין סיכוי שהוא מתקרב לפנים שלי"

ועל זה נדבר היום-המוצרים שמהם אני נפרדת ובלי מילים נוספות נתחיל:


OFRA Cosmetics-Advanced Vitamin C Cream*

קרם פנים של חברת עפרה המכיל בתוכו ויטמין C והתקמצנתי עליו בטירוף כי המחיר לא קטן אבל הוא מדהים!
קליל על העור, בכמות הנכונה הוא נספג במהירות, נהדר מתחת למייקאפ, משיב לעור לחות והוא הוא גם מתאים לעור שמן.
האמת שאני מתלבטת אם לדאוג לעצמי לאחד חדש או לתת מקום למוצר אחר לשבות את ליבי.

ניתן לרכוש באתר גילטי
כתבתי עליו-כאן

GARNIER-Moisture Match 24H Hydration

קרם לחות של חברת גרנייר שמצד אחד הוא נחמד ויש בו מקדם הגנה קליל והוא לא מכביד על העור ומהצד השני הרגשתי כי הוא קליל מדי ולא נותן לעור מספיק לחות, נטו נחמד אבל לא ירכש בשנית.

ניתן לרכוש בחנויות הפארם ובאתר גילטי 

essence-My Skin Moistuizing Cream

קרם לחות ליום של חברת אסנס מהקולקציה-My Skin שסקרתי בעבר (לסקירה לחצו-כאן) והאמת שלא הצלחתי להביא את עצמי להתמיד בשימוש היות והריח הפריע לי והוא לא ליחח את העור כמו שצריך בנוסף לכך שאני חושבת שהוא גירה לי את העור ככל שהשתמשתי בו.
אם משהי עדיין מעוניינת אפשר עדיין למצוא אותו בעמדות בודדות של החברה.

כתבתי עליו-כאן

CLINIQUE-Moisture Surge

קרם נוסף לפנים שכמו שכתבתי בעבר (לחצו-כאן) אני לא אוהבת למרות שרציתי לאהוב כל כך היות ושמעתי עליו רבות אבל הוא מרגיש לי כמו מסכה דקה שאני מניחה של הפנים שלא עושה דבר חוץ מלשבת עליהם.
ניתן לרכוש בחנויות הפארם (אני ניסיתי צנצנת דוגמית).

כתבתי עליו-כאן



האחד הצלחה והאחד אכזבה וכנראה שאתן יודעות כבר מי זה מה.

ההצלחה-

Life Flo-Pure Rosehip Seed Oil

שמן שמופק מורד הבר ומעניק לעור לחות, מסייע בשיקום פגמי עור קלילים וצלקות טריות.
אני משתמשת במוצר זמן רב והגיבוי מתחיל להיגמר (וארכוש עוד בקרוב).

המוצר הוא אהוב יקר ביותר וניתן לרכוש אותו באתר אייהרב ובויטה קוסט

כתבתי עליו-כאן, כאן וכאן

Reviva Labs-Eye Gelee Concentrate

ג'ל שמטרתו היא להעניק לחות לאזור שמתחת לעיניים ולהוריד נפיחות למהלך היום וזוהי האכזבה כי חוץ מקמצוץ של לחות לא הרגשתי שהוא מסייע בנוסף לכך שאם לא חיכיתי מספיק זמן לספיגתו המוחלטת בעור הוא הרס לי את המייקאפ באזור ולזה אני לא מוכנה.
האם הוא ירכש שנית?-לא וזה חבל כי שמעתי עליו ביקורות מהללות וזה החלק המבאס בכך שהעור שלנו מגיב שונה מאדם לאדם.

ניתן לרכוש באתר אייהרב

כתבתי עליו-כאן

ונעבור לאחד מהמוצרים שבגללם צוחקים עלי לא מעט והם מקדמי ההגנה.
אני תמיד עם מקדם הגנה עלי לא משנה מהי העונה ולכן אני גם מנסה מוצרים של חברות רבות ומסיימת אותם במהירות (את רובם לפחות). שני המוצרים שלפנינו אהובים עלי ביותר ואני מתקשה באמת ובתמים להכריע ביניהם.


מצד אחד עומד לנו Biore UV Aqua Rich Watery Essence SPF50 מקדם הגנה של חברה יפנית שבמרקמו הינו נוזלי וסופר קליל על העור ואני לא צוחקת כי ברגע שהוא נספג והוא נספג בעור במהירות אני לא מרגישה אותו בכלל+הוא לא מפריע למייקאפ בכלל ושומר על העור שלי.
החיסרון הוא שלא ניתן לרכוש אותו בארץ אבל אני רוכשת באינטרנט את כל המוצרים שלי בערך אז זה לא כזה נורא ואת המוצר הספציפי הזה אני רוכשת באיביי ובתמונה ניתן לראות את הגודל המוקטן שרכשתי לצורך התנסות ראשונית ואני משתמשת נכון לעכשיו בגודל המלא ויש עוד גיבוי בדרך.

כתבתי עליו-כאן

מהצד השני עומד גאווה של חברת LIFE-לייף והוא תחליב פנים נטול שומן עם מקדם הגנה 30 שבדיוק כמו הראשון הוא קליל על העור, נספג במהירות, לא מפריע לאיפור, לא מגרה לי את העור ואני יכולה לקפוץ לסופר פארם ולרכוש אותו שזה נהדר. בימים שאני מתעצלת אפילו לקום מהמיטה או שאני יוצאת לזמן קצר מהבית הייתי מורחת אותו ואני מחזיקה בעצמי מלרכוש אותו שוב למרות שזה כנראה יקרה.
אני עדיין מתקשה להחליט ביניהם ולכן אני לא אחליט ואשמור מקום שווה לשניהם בלבי ועל פני.

והגענו למייקאפ והסיבה שאין ממנו כל כך הרבה היא כי קשה כל כך לסיים מוצר איפור! צריך אהבה גדולה והתמדה למוצר מסוים על מנת לסיימו ואני אוהבת לנסות מוצרים שונים ולגוון וזו גם הסיבה שהמוצרים הללו הגיעו לידיי.


אני אתחיל מהמוצר האמצעי והוא המייקאפ בסיס של מייבלין מסדרת FIT ME בגימור הלחותי ואני אוהבת אותו כל כך, באמת הוא פשוט נהדר אבל כשהזמנתי אותו בזמנו בחרתי את הגוון הלא נכון וגם אם אני מערבבת אותו עם אחרים אני לא מצליחה להגיע לגוון שלי או קרוב ולכן בכאב רב אני נאלצת להיפרד ממנו ולהזמין את הגוון המתאים.

את המוצר ניתן להזמין באתר בלו סקנדל

המוצר הבא שייך גם הוא לחברת מייבלין והוא אחד מהמוכרים ביותר שלה בשנים האחרונות-צלליות הקרם בשם Colors Tattoo, דבר נוסף ששמעתי לא מעט הוא שאיכותן של הצלליות שונה אחת מהשנייה וכך גיליתי גם בעצמי היות והראשונה שרכשתי שגם מופיעה בפוסט זה היא PINK GOLD 65-גוון רוז גולד יפיפה בצנצנת אך נמרח בצורה לא אחידה, החומר מתגלגל על העפעף ולא הכי פיגמנטי ובמזל לא אמרתי נואש וניסיתי אחת אחרת מהסדרה אותה אני אוהבת ביותר אז אומנם הרוז גולד היא הכבשה השחורה אך היא לא תצליח להכתים את השאר עבורי.

את הצלליות ניתן לרכוש באתר גילטי ובחנויות הפארם

כתבתי עליו-כאן

המוצר השלישי גם הוא מייקאפ בסיס וגם הוא לא בגוון שלי-וורוד למדי בזמן שאני תת גוון צהוב בנוסף להיותו לא אחיד על העור ומתחמצן לאחר מספר דקות. המייקאפ שייך לחברת אסנס והוא אחד המוצרים הראשונים שרכשתי כשהחברה הגיע לארץ וכן זה היה לפני לא מעט זמן אבל התקשתי לוותר.


עניין ההצלחה והאכזבה חוזר על עצמו גם כאן ואני אתחיל ישירות עם ההצלחה הענקית והאהובה והיא לא אחרת מה-FIX+ של מאק. ספריי נהדר להשבת הלחות לעור ולספוגית האיפור בזמן ההתארגנות, רענון המייקאפ, סיוע בהעצמת הפיגמנט של צלליות ועוד לא מעט. נכון לעכשיו אני באמצע המיכל הנוכחי בו אני משתמשת ומצטערת שלא הלכתי למאק או הזמנתי מהאתר של החברה עוד ממנו בזמן שההנחה התרחשה (טעות גדולה).

כתבתי עליו-כאן וכאן

המוצר השני הינו מהולל כל כך בקרב יוטיובריות אמריקאיות שהייתי בטוחה כי ייצרו אותה בשילוב האוויר שנושמים חדי קרן או משהו והתלהבתי כל כך לנסותו ופה המשפט "כגודל הצפייה כך גודל האכזבה" עומד זקוף ונוכח.
ספריי הקיבוע All Nighter של אורבן דיקיי אמור לגרום לאיפור להחזיק למשך שעות ארוכות אבל חוץ מלהרוס לי את מראה האיפור הוא לא עשה דבר ולא משנה עם איזה מייקאפ השתמשתי-אכזבה גדולה ומזל שזה רק גודל מוקטן אז שלום ולא להתראות.

למי שרוצה לנסות את הספרי ניתן לרכוש אותו באתר גלמבוט,


ולנושא האחרון-שיער-שמביא איתו את אחד מהמוצרים האהובים עלי והוא השמפו היבש שמציל אותי מכל צרה ונותן נפח וברק לשיער כשהוא נראה עייף. השמפו היבש בו אני משתמשת שייך לחברת בטיסט הנמכרת בחנויות הסופר פארם והעובדה שיש סניף ליד העבודה שלי לא מקלה על הארנק. אמנם בתמונה ישנם 2 מכלים של ריח הדובדבן אבל הריח האהוב עלי הוא הטרופי ומעכשיו הוא יהיה זה שארכוש בלבד וכמובן שיש לי כבר אחד בשימוש ואחד לגיבוי.

כתבתי עליו-כאן וכאן


אז אלו היו המוצרים אותם סיימתי ומהם אני נפרדת.
מהם המוצרים אותם אתן סיימתן בזמן האחרון ומה אתן חושבות עליהם?
תכתבו בתגובות למטה

נתראה בפוסט הבא,

XOXO

Lilo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תוויות

3D PYRAMID אביב אדמומיות אודם אורגני אורך איבי איביי אייהב אייהרב איילינר איפור אל אי גירל אלזה אמיקה אנסטסיה בוורלי הילס אסוס אסנס אקליפטוס ארגונית אתגר בגדים בושם ביוטיקר ביקורת בלאק פריידי בנפיט ברוזוואה ברונזר ג'ייד גבות גוון גוונים חמים גולדן רוז גותי גילטי גימור גלאם גורו גקלין היל גריז גרניר דואו לגבות דיופ הארות הארות והצללות הארות רטובות האתר הפולני הגנה הגנה מהשמש הגרלה הדגמה הולה החתמה החתמת ציפורנים הייליטר הנחות ומבצעים הסרת שיער השקה חג טבעי טו פייסד טונר טיפוח טיפוח שיער טיפים יובש יוטיוב יוטיוברים יולי יופי ילדים כיסוי כפפה להימנע מלחץ לוריאל לחות ליפגלוס ליפסטיק ללין לק לק גנטי לק הולוגרפי לקים מאט מאכזבים מאק מארז מבריק מברשות מברשת איפור מגבונים מדריך מדריך מלא מהדורה מועדפים מוצרים לחג מוצרים לנסיעה מוצרים שסיימתי מורפי מחיר נמוך מטבח מי ורדים מי פנים מייבלין מייקאפ מייקאפגיק מילאני מים מסילרים מיסט מנהתן מני מנתה מסיכה מסיר איפור מסכה מסכת חימר מסכת פנים מסקרה מסקרה לגבות מציאות מקדם הגנה מראה איפור מראה לערב חג מרכך מרפא משחת שיניים מתנות לחג מתקן גוון נוחות ניוד ניוואה נייל ארט ניסויים על בעלי חיים ניקיון נעלי עקב נפח נצנצים נקבוביות נרות סבון פנים סבון של פעם סגול סוכות סומק סטילה סייבר מנדיי סירום סמי מאט ספוגית ספורה ספיידרמן ספר ספרי שיער סקירה סרום סרום לשיער סרטון ראשון סתיו עגילים עמיד במים עמידות עפרה עפרון עיניים עפרון שפתיים עצות פודרה פודרה בתפזורת פודרת אורז פוסט פורים פזישנס פורמולה פיגמנט פיקס+ פלטה פלטות פסח פרוזן פרויקט פאן פריימר פריימר לצלליות צבעי מים צבעי שמן צבעים ציפורנים צלליות צללית קאט ואן די קולורפופ קונטור קונסילר קיט קיץ קליניק קניות באינטרנט קנייה קעקוע קריולן קרם עיניים קרם פנים ראש השנה רימל שבבי סוכריות שיטת האפייה שימר שיניים לבנות שיער מקורזל שיערת איפור שמן שמן אקליפטוס שמן ארגן שמן אתרי שמן ויטמין E שמן חוחובה שמן לפנים שמן לשיער שמן קוקוס שמן רוזהיפ שמן שחור שמנים שפתון שפתון עמיד שפתונים שפתיים תודה תחפושת תיק תיקון תכשיטים תת גוון ABH alcohol free amelialiana andalou anti aging argan oil aries asos atlantis avalon organics awbmakeup baby skin back to the 70's bag baking bathandbodyworks BATISTE bb cream beauty beauty blander beautybay beautyjoint beautynetkorea benefit BFF nail BHcosmetics BIORE black friday blogs blush body born pretty bronzer brow mascara BUNDLE MONSTER candle cc cream cerave charmed clean cleanperfume cleansing balm clinique coconut oil Collection colors colourpop concealer contour corrector COVER FX crulty free cult beauty daydream desiperkins desiXkaty disney DKNY dose of colors DRUGSTORE DRUGSTOREMAKEUP dryness duo chorme dupes dupethat ebay ecotools eleanorwears elf Elizavecca Milky Piggy emerald city EmilyNoel empties essence essential oil eucalyptus EX1 extreme sparkle eye pencil eyeliner eyeshadow eyeshadow primer eyeshadowbrush eyeshadowpalette FACE MASK face mist favourite Favourites FIT ME fix+ flormar foiled foundation french tip frozen fun gadecosmetics Gerard Cosmetics giorgio armanu girl abroad girly giveaway gliss glitter glycolic acid cream GOLDEN ROSE goldie guilty H&M hair hair care hands hangloose harry potter HAUL Heritage Products highlight holo home made hoola hotline houl I'M REAL iherb info it cosmetics JaclynHill January jeffreestar k-beauty kaeyeshadow katerinabeauty kathleenlights katvond kim k kimthai kit korean skin care KRYOLAN la girl LA Splash ladymakeup laline le freak lightweight lilo & stitch lip balm lip liner lip mask lip oil lip scrub lip smacker lipgloss lippie stix lipstick liquidlipstick lisaeldridge loose powder lorac cosmetics loreal love luminoso Lustrelux mac magic MAKEMEUP makeup makeup remover makeupbook makeupbrushes makeupforever makeupgeek Manhattan MannyMUA mascara mask matt mayblline metallic miamifever milani MINTI SHOP missglitters MissReine MoranTarasov more creamer please MorpheBrushes mousses MOYOU LONDON my skin nail art nail care nail polish nail powder nail stamping NikkieTutrials nivea nude nyx ofracosmetics online shopping onlineshopping OPI OPIXGREASE P paese palette PatrickStarr PeachPlz peel off peeling peppermint perfume Persuede Me physicians formula pikachu pink pixi pixiwoo pokemon pores powder primer purple Quay Astralia RachhLoves raviva labs rcma realtechniques red redness review REVIVA LABS rice powder rimmel rosehip oil ROSEWATER SCURB sephora Setting powder Setting Spray sheet mask shimmer skin care skin food Slay All Day sleek smashbox smokenwhistles SPF stamping platte stila style liner summer syber monday tag tarte cosmetics tati the balm the girls' no shade thleenlights tombaramar toner tonymoly toofaced top 10 upside down urban outfitters Vegan vegan food wake me up waterproof waynegoss werm tones wet n wild wish list witch hazel wonder land yanaproviz YESSTYLE YOUDEWYOU youtube youtubers ziggie Zoella