מאי 03, 2018

חזרה, שינויים ופרויקט פאן



הי אהובות,

הייתן חסרות לי!

אמנם המבחנים של סמסטר א' נגמרו ואני עוד שנייה מתחילה את תקופת המבחנים של סמסטר ב' אבל בזמן הזה הייתי צריכה להגיע להחלטה האם אני רואה עתיד לבלוג? האם אני עדיין נהנית ליצור ולשתף? והאם אני עדיין רוצה?
הבנתי שכן, שאני מתגעגעת אליכן ושחסר היה לי הזמן המיוחד שהקדשתי לכתיבה ולצילום, ששיתוף החוויות והשיחה איתכן הפכו בכל שבוע ושבוע לחלק מהיום יום שלי וחלק עליו אני לא רוצה לוותר.
החזרה כוללת בתוכה כוחות מחודשים ותוספות שאחת מהן היא הכניסה של הנייל ארט לבלוג בצורה של הדרכות בתמונות ובסרטונים וכמובן שגם בביקורות של מוצרים מתוך התשוקה שלי לתחום ומתוך הרצון לשתף אתכן בידע שרכשתי לאורך השנים וכמובן שגם את הפשלות.

*הפוסטים יעלו בתדירות של פוסט אחד לשבוע אז אם את רוצה להיות מעודכנת אל תשכחי להירשם על ידי כתיבת המייל שלך בחלק הימני של הבלוג

(תמונה)

הנייל ארט נכנס לחיי בחטיבת הביניים עם התנסויות בלקים שנרכשו בשוק ועם צפייה בסרטונים ביוטיוב שלפני 10 שנים שבהשראתם ניסיתי לצייר קשת בענן, קאפקייקס וצפרדעים, אבל בתיכון הפסקתי כשהתשוקה התחלפה באיפור. החזרה היתה לאחר שהתחלתי בפרוייקט פאן עם מוצרי האיפור שלי דבר אשר מינן את הצריכה שלי והחזיר לי בדרך עקיפה את האהבה לתחום הציפורניים.

מה זה פרוייקט פאן?
בחירה של מספר מוצרים (לרוב 10 מוצרים) אשר קרובים לסיום או מוצרים אותם בוחרים לסיים ובהם משתמשים בצורה אינטסיבית עד לסיומם במטרה לצמצם את האוסף או/בנוסף לשימוש נכון במוצר כי בואו נהיה אמיתיות המטרה היא להינות מהמוצר שרכשנו ולא שישב ויצבור אבק ולאחר סיום כל אחד מהמוצרים להגיע להחלטה האם יש צורך ורצון ברכישה מחודשת או לא.
אוקי, זה נשמע נחמד והכל אבל למה בחרתי לאתגר את עצמי?
התחלתי לימודים לתואר דבר שאמר שעלי לשנות את תכנון תזרים המזומנים שלי, מה שהוביל לכך שראיתי כמה הוצאתי על מוצרי איפור ולהבנה שהרכישות הללו חייבות להיפסק ושיש מוצרים שבקרוב יתקלקלו ויזרקו לפני שהספקתי להפיק מהם את המיטב, העובדה שהפרוייקט החל להתפרסם בעולם הביוטי רק עזר לי להגיע להחלטה הנכונה עבורי.
חשוב לציין שכל אחת מאתגרת את עצמה בדרך מעט שונה והבחירה שלי היא בחירה של מוצר מכל קטגוריה (עם חריגות קטנה) אותו אני רוצה לסיים ובו להשתמש עד סיום וברגע שאחד באמת להחליף אותו באחר ולהבין תוך כדי אילו מוצרים אני באמת אוהבת ואילו בסופו של יום ארכוש מחדש, ישנם כבר 2 מוצרים אותם סיימתי לפני שצילמתי את התמונות ולכן תקראו עליהם בפוסט אמפטיז הקרוב.

אז עם איזה מוצרים איתגרתי את עצמי?



תמשיכו לקרוא:

NIVEA Post Shave Balm-ג'ל לאחר גילוח המכיל בתוכו אחוז גבוהה של גליצרין מה שאומר שהאיפור נדבק ולא זז, אני נמצאת לקראת סוף הבקבוק שברשותי אבל בגלל חוסר הנוחות שבשמוש באריזה העברתי את התכולה לבקבוק עם משאבה שקניתי כחלק מסט רחצה. אני נהנית מהמוצר כי האיפור לא זז וניתן להישתמש בו זמן רב כי אין צורך ביותר מלחיצה אחת במשאבה לכל שטח הפנים, לא לשכוח כי למוצר יש בישום, נתון שלא כולן אוהבות.
כמות-100ml
את המוצר ניתן למצוא באתר אייהרב (לחצי-כאן) ובחנויות הפארם.



Bourjois CC Cream-מייקאפ בסיס שאת סיבת רכישתו אני לא זוכרת אבל אני כן זוכרת שלא אהבתי אותו, השימוש לא היה נוח וכך גם הכיסוי אבל בזמנו הלכתי עם כיסוי בינוני לגבוהה. כשהחלטתי לאתגר את עצמי עברתי על כל מוצרי האיפור שברשותי והחלטתי קודם לסיים את אלה שלא אהבתי אבל הזמן עבר וכך גם ההעדפה שלי וגיליתי שאני ממש אוהבת את המוצר-מרקם נוזלי, כיסוי נמוך ועמידות טובה ועם החום של האביב והקיץ אני רוצה אותו לצידי. עד עכשיו סיימתי קרוב לחצי ויקח לי עוד לא מעט זמן עד שאסיים אותו כי אני משתמשת בכמות קטנה של חומר.
הגוון בו אני משתמשת הוא 32 או בשמו השני Light Beige.
כמות-30ml
ניתן למצוא באתר אמאזון (לחצי-כאן), באתר פיליוניק (לחצי-כאן) ובאתר לוק פנטסטיק (לחצי-כאן)

The Saem Tip Concealer-קונסילר נ ה ד ר שאני חושבת שרכשתי בעקבות המלצה של לובה (Fashion Tails) וכמעט סיימתי ובטוח ירכש שוב, בתקווה שיום אחד אסיים את מלאי הקונסילרים שברשותי. הסיבות שהוא כזה טוב הן שהוא לא כבד וקייקי, נותן כיסוי נהדר וזול, כמה זול? אסנס זול שזה בערך 20 שקלים ליחידה והוא מוצר ששיך לחברה קוריאנית, נתון שיש לזכור הוא שהוא מכילנקדם הגנה אז הוא לא יתאים לאירועים בהם יהיה צילום עם פלאש.
לא כתוב כמה חומר יש בפנים אז אין לי מה לכתוב פה...
ניתן לרכוש באתר איביי (לחצי-כאן), באתר אמאזון (לחצי-כאן) ובאתר יס סטייל (לחצי-כאן)





קטגוריה אחת עם שלושה מוצרים כי למה לא להיות אקסטרא?

RCMA No Color Powder-הפודרה (בתפזורת ובכללי) האחת שלי, זו שכמעט ולחלוטין נועדה עבורי (עד כדאי כך שהקדשתי לה פוסט שלם-כאן), למה כמעט? שאלה טובה, ואני אענה עליה בדרך הבאה-כשנהיה חם העור המעורב שלי נוטה לכיוון השומני בלי עצירות בדרך והפודרה לא מעניקה מראה מאט או מסייעת בניטרול. ברגע שנהיה חם אני משתמשת בה לקיבוע האזור שמתחת לעיניים בלבד מה שמשקשה על הסיום שלה ונכון שלפי התמונה אפשר לחשוב שלא נשאר הרבה אבל שה רק הבקבוק, חלק מהחומר העברתי לצנצנת ברונזר ריקה (שניקיתי כמובן) של פלורמר כי הבקבוק לא נוח בעליל בנוסף לכף שהמכסה הוא כמו של מלחייה וחומר יוצא בכמויות לא הגיוניות, מה גם שהוא מגיע בכמות של 3oz שאני לא יודעת כמה זה בדיוק אבל זה הרבה כי בבקבוק הספציפי הזה אני משתמשת כבר מעל לשנה ברצף.
ניתן לרכוש באתר ביוטיליש (לחצי-כאן) ובאתר ביוטי ביי (לחצי-כאן)

Paese Rice Powder-אחח פודרת האורז המפורסמת מהאתר הפולני שמקבלת שבחים מכמות אדירה של אנשים ואני לוקחת חלק כי זוכרות מה כתבתי לפני רגע, אתן יודעות על העור השומני בצורה פסיכית שלי, אז היא מונעת הפרשת יתר בנוסף לקיבוע האיפור והיא כבר מגיעה בצנצנת עם סיפטר מסתובב בניגוד לפודרה של RCMA והסיבה היחידה שהיא לא לוקחת את המקום הראשון היא שאני לא יכולה להישתמש בה בחורף ומתחת לעיניים בכללי כי היא מדגישה לי את היובש.
כמות-15g
ניתן לרכוש באתר הפולני (לחצי-כאן)

NYX HD Finishing Powder In Banana-אתן יכולות לראות שם את הפאן בפודרה? אני מרגישה גאווה. הפודרה היא פודרת הארה בגוון צהבהב לסיוע בניטרול כהויות וזה לא שאני לא יכולה בלעדיה אבל אני אוהבת אותה מאוד ולהישתמש בה מתחת לעיניים נותן בוסט קטן.
כמות-8g
ניתן לרכוש באתר קולט ביוטי (לחצי-כאן) ובאמאזון (לחצי-כאן)




Physicians Formula Butter Bronzer-הפאן בפודרה של ניקס נהדר אבל הפאן פה עושה לי חלושס. הברונזר
בסווצ' (התמונה האחרונה) נראה מאוד עדין ובהיר ועם המברשת הנכונה אני לא צריכה לעבוד הרבה לבנייה של הפיגמנט והוא גם מריח נהדר ובמקרה הזה הסתכלי על הברונזר וחיפשתי את האחד אותו אני עומדת לסיים הכי מהר בניגוד למייקאפ בסיס שם חיפשתי את אלו שאני הכי פחות אוהבת.
כמות-11g
ניתן לרכוש באתר אמאזון (לחצי-כאן) ובאתר אייהרב (לחצי-כאן)

Milani Baked Blush In Luminoso-סומק בגוון אפרסק בהיר עם הארה (עליו כתבתי-כאן) שכנראה אסיים בגיל 750 כי הוא האהוב עלי ואני משתמשת בו הרבה והוא נראה עדיין כמו חדש, ההארה העדינה שלו מחליפה עבורי הייליטר בימים בהם אני חייבת להתארגן מהר כי התעלמתי מהשעון המעורר.
כמות-3.5g
ניתן לרכוש באתר אמאזון (לחצי-כאן), באתר ביוטי ביי (לחצי-כאן) ובאתר ביוטי ג'וינט (לחצי-כאן)




Too Faced Chocolate Bon Bon-ביום יום בגלל שאני מתארגנת מהר אני מתעצלת ליצור מראות יפים מה שאומר שבדרך כלל אני מורחת צללית אחת על כל העפעף ומטשטשת בשקע בנוסף לכך שפלטות מאוד קשה לסיים אז אני לוקחת צללית אחת בכל פעם ביום יום. הצללית בה אני משתמשת נקראת Almond Truffle והיא בגוון חום בהיר קר ואני חושבת שבעוד שבוע-שבועיים כבר יהיה בה פאן ודרך אגב יש לצלליות ריח נהדר של וניל וכפי שניתן לראות בתמונה האריזה עברה התעללות ואני לא ממש זוכרת איך זה קרה (אופס).
כתבתי כאן על הפלטה
ניתן לרכוש באתר אמאזון (לחצי-כאן) ובאתר קולט ביוטי (לחצי-כאן)





 סווצ'ים:
משמל לימין:
קונסילר, מייקאפ בסיס, ברונזר, סומק, פודרת בננה, צללית



בנוגע להיילטר אין לי אחד ספציפי שהכנסתי לאתגר כי אני משתמשת באחד שמתאים לי באותו היום מתוך 3 שונים...

האם שמעתן כבר על האתגר והאם אתגרתן את עצמכן? באילו מוצרים?
אם יש משהו מיוחד שתרצו שאכתוב עליו או נייל ארט שתרצו שהעלה הדרכה עליו תכתבו למטה בתגובות↓↓↓

אני כל כך שמחה לחזור,

ונתראה בפוסט הבא,

XOXO

Lilo

2 תגובות:

  1. כיף שחזרת! לא פשוט להיות סטודנטית ולתחזק בלוג במקביל

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה מאוד לחזור!! לא פשוט אבל ההנאה והלמידה שווים את זה :)

      מחק

תוויות

3D PYRAMID אביב אדמומיות אודם אורגני אורך איבי איביי אייהב אייהרב איילינר איפור אל אי גירל אלזה אמיקה אנסטסיה בוורלי הילס אסוס אסנס אקליפטוס ארגונית אתגר בגדים בושם ביוטיקר ביקורת בלאק פריידי בנפיט ברוזוואה ברונזר ג'ייד גבות גוון גוונים חמים גולדן רוז גותי גילטי גימור גלאם גורו גקלין היל גריז גרניר דואו לגבות דיופ הארות הארות והצללות הארות רטובות האתר הפולני הגנה הגנה מהשמש הגרלה הדגמה הולה החתמה החתמת ציפורנים הייליטר הנחות ומבצעים הסרת שיער השקה חג טבעי טו פייסד טונר טיפוח טיפוח שיער טיפים יובש יוטיוב יוטיוברים יולי יופי ילדים כיסוי כפפה להימנע מלחץ לוריאל לחות ליפגלוס ליפסטיק ללין לק לק גנטי לק הולוגרפי לקים מאט מאכזבים מאק מארז מבריק מברשות מברשת איפור מגבונים מדריך מדריך מלא מהדורה מועדפים מוצרים לחג מוצרים לנסיעה מוצרים שסיימתי מורפי מחיר נמוך מטבח מי ורדים מי פנים מייבלין מייקאפ מייקאפגיק מילאני מים מסילרים מיסט מנהתן מני מנתה מסיכה מסיר איפור מסכה מסכת חימר מסכת פנים מסקרה מסקרה לגבות מציאות מקדם הגנה מראה איפור מראה לערב חג מרכך מרפא משחת שיניים מתנות לחג מתקן גוון נוחות ניוד ניוואה נייל ארט ניסויים על בעלי חיים ניקיון נעלי עקב נפח נצנצים נקבוביות נרות סבון פנים סבון של פעם סגול סוכות סומק סטילה סייבר מנדיי סירום סמי מאט ספוגית ספורה ספיידרמן ספר ספרי שיער סקירה סרום סרום לשיער סרטון ראשון סתיו עגילים עמיד במים עמידות עפרה עפרון עיניים עפרון שפתיים עצות פודרה פודרה בתפזורת פודרת אורז פוסט פורים פזישנס פורמולה פיגמנט פיקס+ פלטה פלטות פסח פרוזן פרויקט פאן פריימר פריימר לצלליות צבעי מים צבעי שמן צבעים ציפורנים צלליות צללית קאט ואן די קולורפופ קונטור קונסילר קיט קיץ קליניק קניות באינטרנט קנייה קעקוע קריולן קרם עיניים קרם פנים ראש השנה רימל שבבי סוכריות שיטת האפייה שימר שיניים לבנות שיער מקורזל שיערת איפור שמן שמן אקליפטוס שמן ארגן שמן אתרי שמן ויטמין E שמן חוחובה שמן לפנים שמן לשיער שמן קוקוס שמן רוזהיפ שמן שחור שמנים שפתון שפתון עמיד שפתונים שפתיים תודה תחפושת תיק תיקון תכשיטים תת גוון ABH alcohol free amelialiana andalou anti aging argan oil aries asos atlantis avalon organics awbmakeup baby skin back to the 70's bag baking bathandbodyworks BATISTE bb cream beauty beauty blander beautybay beautyjoint beautynetkorea benefit BFF nail BHcosmetics BIORE black friday blogs blush body born pretty bronzer brow mascara BUNDLE MONSTER candle cc cream cerave charmed clean cleanperfume cleansing balm clinique coconut oil Collection colors colourpop concealer contour corrector COVER FX crulty free cult beauty daydream desiperkins desiXkaty disney DKNY dose of colors DRUGSTORE DRUGSTOREMAKEUP dryness duo chorme dupes dupethat ebay ecotools eleanorwears elf Elizavecca Milky Piggy emerald city EmilyNoel empties essence essential oil eucalyptus EX1 extreme sparkle eye pencil eyeliner eyeshadow eyeshadow primer eyeshadowbrush eyeshadowpalette FACE MASK face mist favourite Favourites FIT ME fix+ flormar foiled foundation french tip frozen fun gadecosmetics Gerard Cosmetics giorgio armanu girl abroad girly giveaway gliss glitter glycolic acid cream GOLDEN ROSE goldie guilty H&M hair hair care hands hangloose harry potter HAUL Heritage Products highlight holo home made hoola hotline houl I'M REAL iherb info it cosmetics JaclynHill January jeffreestar k-beauty kaeyeshadow katerinabeauty kathleenlights katvond kim k kimthai kit korean skin care KRYOLAN la girl LA Splash ladymakeup laline le freak lightweight lilo & stitch lip balm lip liner lip mask lip oil lip scrub lip smacker lipgloss lippie stix lipstick liquidlipstick lisaeldridge loose powder lorac cosmetics loreal love luminoso Lustrelux mac magic MAKEMEUP makeup makeup remover makeupbook makeupbrushes makeupforever makeupgeek Manhattan MannyMUA mascara mask matt mayblline metallic miamifever milani MINTI SHOP missglitters MissReine MoranTarasov more creamer please MorpheBrushes mousses MOYOU LONDON my skin nail art nail care nail polish nail powder nail stamping NikkieTutrials nivea nude nyx ofracosmetics online shopping onlineshopping OPI OPIXGREASE P paese palette PatrickStarr PeachPlz peel off peeling peppermint perfume Persuede Me physicians formula pikachu pink pixi pixiwoo pokemon pores powder primer purple Quay Astralia RachhLoves raviva labs rcma realtechniques red redness review REVIVA LABS rice powder rimmel rosehip oil ROSEWATER SCURB sephora Setting powder Setting Spray sheet mask shimmer skin care skin food Slay All Day sleek smashbox smokenwhistles SPF stamping platte stila style liner summer syber monday tag tarte cosmetics tati the balm the girls' no shade thleenlights tombaramar toner tonymoly toofaced top 10 upside down urban outfitters Vegan vegan food wake me up waterproof waynegoss werm tones wet n wild wish list witch hazel wonder land yanaproviz YESSTYLE YOUDEWYOU youtube youtubers ziggie Zoella