מאי 24, 2018

מוצרים שסיימתי לאחרונה

Finish Line Running GIF by Nike

הי אהובות,
איך עבר עליכן חג שבועות? והכי חשוב-היה לכן טעים?
היום נעבור על חלק מהמוצרים שסיימתי בזמן האחרון כדי לבדוק אילו מהם אהבתי או לא והאם הם שווים רכישה חוזרת או שלום ולא להתראות, בואו נתחיל:

Avalon Organics-Volumizing Rosemary Shampoo-חלק מהשינויים של החודשים האחרונים זה מעבר למוצרי שיער שלא מכילים SLS והאמת שזה לא היה פשוט בהתחלה כי הייתי חגילה לקצף ותחוחשה ופתאום לא הייתי בטוחה אם הקרקפת והשיער באמת נקיים אבל ככל שהזמן עבר המצב נהיה הרבה יותר טוב ובמצב אני מתכוונת לקשקשים שנעלמו כמעט לחלוטין ואני יכולה להגיד בביטחון שהשמפו עזר כי עשיתי לעצמי ניסוי קטן וחזרתי לשמפו "רגיל" לתקופה קצרה והחברים חזרו, מה גם שהבקבוק הספציפי הזה בניחוח רוזמרי, אני צריכה לומר עוד משהו?
כמות-325ml
ניתן לרכוש באתר אייהרב, לחצי-כאן

NOW-Hyaluronic Acid Capsules-חומצה היאלורונית מצויה ברקמות הגוף שלנו ועוזרת בהרחקת רעלנים מתאים והעברת חומרי מזון, היא שומרת על "שימון" של הפרקים ועל הלחות של העור ועוד לא מעט ובקיצור היא טובה. המוצר הספציפי הזה הוא טבליות (ובזמן שכתבתי את המילים נזכרתי שלא לקחתי היום טבליה) וכפי שאפשר להבין זה לא הבקבוק הראשון וגם לא האחרון אבל אל תשכחו שלא לוקחים סתם תוספות מזון וויטמינים אלא כדאי להתייעץ עם רופא/ה.
כמות-60 טבליות
ניתן לרכוש בבתי מרקחת ובפארמים אבל גם באייהרב (שם אני רוכשת, הקישור שהוספתי מכיל בתוכו מותגים שונים כדאי שתוכלי לבחור את האחד שמתאים לכך), לחצי-כאן




THAYERS Witch Hazel Toner-טונר שמטרתו היא לנקות את העור, שלב נוסף בתהליך ניקוי עור הפנים, ולהשיב את איזון רמת ה-PH-רמת החומציות- (עליו כבר כתבתי בהרחבה כאן וכאן) וכפי שניתן לראות כבר סיימתי 2 בקבוקים ויש אחד נוסף בשימוש ואני אוהבת את המוצר! ריח נהדר, לא מגרה לי את העור, לא יקר וללא אלכוהול.
כמות-355ml
ניתן לרכוש באתר אייהרב, לחצי-כאן

JASON Purifying Tea Tree Nail Saver-שמן להזנת העור שסביב הציפורנים (עליו כתבתי כאן) ואני לא בטוחה אם תצליחו לראות בתמונה אבל נשאר חומר בתוך הבקבוק דבר שלא חשבתי שיקרה כשהתחלתי להשתמש במוצר אבל אז ניסיתי חומר אחר אשר ראיתי במרכיבים של שמני הזנה אחרים אז נטשתי אותו והוא לא חסר לי אז...
כמות-15ml
ניתן לרכוש באייהרב, לחצי-כאן

**להנחה קטנה באתר אייהרב את יכולה להזין את הקוד QBF925

כל ה"עטים" הריקים- "עטים" ריקים למילוי שניתן לרכוש באיביי (כאן)/אמאזון (כאן)/עלי אקספרס (כאן) אותם אני ממלאה בקצת ויטמין E נוזלי, קצת שמן קיק וכל שאר המקום שנשאר בשמן חוחובה וביחד המיקס הזה מלווה אותי חודשים והציפורנים שלי מעולם לא היו יותר ארוכות וגמישות אבל אל תטעו עדיין הן יכולות להישבר דבר שקורה במיוחד כשכישרון שכמותי נתקעת בכל דבר אבל הרבה פחות מבעבר. את המיקס אני מורחת על העור שסביב הציפורניים לפני השינה ואם לא הייתי שוטפת את הידיים כל 5 דקות כנראה שגם היתי מורחת גם במהלך היום. מה שאתן רואות זה מה שסיימתי עד כה, מכובד למדיי אם יורשה לי לומר.




MAC Fix+-המיסט המאוד מפורסם של חברת מאק (לא יודעת מה זה מיסט לפנים? לחצי-כאן) בו אני אישת משתמשת בקעץ, בחורף ובקיצור כל השנה כי הוא מרענן את הפנים, והוא מעולה להרטבה של המברשת אם אני רוצה להעצים את הפיגמנט של ההייליטר/צללית.
כמות-100ml
ניתן לרכוש בחנויות רשת מאק ובאתר המותג, לחצי-כאן

Smashbox Camera Ready BB Water-מייקאפ בסיס בעל כיסוי נמוך שממש כואב לי שסיימתי כי הוא המלאך שלי בקיץ, כתבתי עליו כאן, כאן וכאן וביום שאסיים את הלימודים (שזה בעוד 3 שנים) אוכל לרכוש אותו מחדש, בינתיים אני עובדת על לסיים את שאר המייקאפים שבמגירה.
כמות-30ml
ניתן לרכוש בחנויות רשת אפריל

Too Faced Melted Chocolate-שפתון נוזלי בגודל מוקטן שרכשתי לפני שנה וחצי אם אני לא טועה כחלק ממארז והוא שיך לסדרת השפתונים של החברה והוא היה האהוב עלי קודם כל בגלל הריח של גלידת שוקולד ובגלל הגוון שמצאתי שאוד החמיא לי אבל איבדתי אותו לפני 3 חודשים בערך ומצאתי אותו שבוע שעבר באותו בתחתית התא כפפות אז אני לא מוכנה לקרב אותו לפנים שלי אחרי שהוא התבשל שם במשך חודשים ולכן אני חייבת להיפרד, להיתראות יקירי, דרך אגב הגוון נקרא Chocolate Honey.
כמות-5ml
ניתן לרכוש באתר גלמבוט ובאתר קולט ביוטי (הגוון הספציפי הזה לא נמצא שם אבל יש גוון דיי קרוב בשם ניוד)

Real Techniques Bold Metals Miracle Diamond Sponge-ספוגית איפור בה לא נגעתי לפחות חצי שנה לדעתי כי ניסיתי להישתמש בה אבל לא אהבתי את השימוש, בכלל, אני אסביר-החלק שרואים בתמונה שטוח לחלוטין ואני לא יודעת מה איתכן אבל הפנים שלי לא שטוחות והצד השני עם קצה שנכנס לי פעמיים לעין וזה לא המקום לקונסילר ואחרי כל הזמן הזה בצד הספוגית הפכה לצהבהבה ואי לא יודעת מה השלב הבא ומפחדת לשאול אז אני פשוט אפרד לשלום.
ניתן לרכוש באתר אייהרב-כאן (אבל למה?)




אז אלו המוצרים שסיימתי וחשפתי בפניכן ומתוך טוב ליבי הראתי מעט מהם כי יש עוד הרבה/יש לי מבחן בעוד 3 ימים ואין לי זמן לכתוב על 70 מוצרים ולכן אין זמן לקרוא על כל כך הרבה ;)

תכתבו לי למטה אילו מוצרים אתן סיימתי לאחרונה ואם התנסתן באחד המוצרים שבפוסט כתבו לי את דעתכן עליו↓↓↓

נתראה בפוסט הבא,

XOXO

Lilo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה