יוני 14, 2018

14 פלטות החתמה מיוחדות ביותר/ 14 Unique Stamping Plattes


הי אהובות,
אחד מהדברים שגיליתי על עצמי לאורך השנים הוא שברגע שאני מתאהבת במשהו אני הולכת עד הסוף. ככה היה עם איפור-חיפשתי בלי סוף את המוצר המושלם, ניסיתי מוצרים של חברות שונות ובניתי לעצמי אוסף (שעכשיו בתהליך צמצום, אם עוד לא קראתן לחצו-כאן) וכך גם קורה היום עם פלטות החתמה לציפורניים-אני נכנסת לאתרים שונים ומחפשת את אלו שמושכות לי את העין הכי הרבה אבל הפעם יש שינוי קטן כי כבר למדתי מטעויות עבר ואי לא סתם מזמינה מה שמוצא חן בעיני אלא גם משקיעה עוד קצת זמן בלחשוב אם אני באמת אשתמש במוצר ואצור מראות שונים או שהוא יישב בצד ויצא לאוורור פעם שנה, במיוחד במקרה מיוחד בו עלי להשקיע מאמץ נוסף (וכסף) ולהשתמש בחברת שילוח.
לכן היום אחשוף בפניכן את הפלטות המיוחדות ביותר שברשותי ומאיפה הזמנתי אותן, אילו הן הפלטות שישבו לי בוויש ליסט לא מעט זמן ומזכירות לי סדרות וסרטים ובכללי את הילדות.
לפני שנתחיל אני אומר שלא צילמתי את הפלטות עצמן היות ואני עדיין משחקת עם התאורה וההגדרות בניסיון להבין מהי הדרך הטובה ביותר לצילום (אם יש לכן טיפים בבקשה 🙏 תכתבו בתגובות למטה) ולכן אני מביאה בפוסט את התמונות שמופיעות באתרים ויכולה להבטיח שככה הן במציאות היות והן בידי.

**דרך אגב אם את לא יודעת מה זו החתמת ציפורניים ואיך מבצעים אותה לחצי-כאן

BBF 77-נתחיל עם סרט הילדות שלי, חלק מהכינוי שלי והשם של הבלוג-לילו וסטיץ', הפלטה שייכת לפלטות הגדולות של החברה- BBF NAIL ART שהיא חברה משפחתית ברזילאית מסאו פאולו-11cm×7.5cm (בהשוואה לפלטה רגילה של חברת בורן פריטי שהיא בגודל 12ck×6cm) ויצא לי כבר להשתמש רק בפרחים שבפלטה כי עוד לא מצאתי את הלק הכחול המתאים לסטיץ' ואנחנו לא נתפשר על פחות אבל פשוט תסתכלו על החמידות!
לרכישה לחצי-כאן


מסרט דיסני אחד לאחר-מוצאים את נמו SP-026 ופרוזן SM-04, אין לי מושג מהי החברה אבל יש למוכר לא מעט פלטות בסגנון של דמויות דיסני וחג בגודל של 6cm×6cm.
את הפלטות ניתן לרכוש באיביי בקישור-כאן






כשהייתי בכיתה ד'/ה' לא היה לי קל להתרכז בשיעורים אז ההורים שלי הדפיסו לי דפים לצביעה עם דמויות מצויירות שאהבתי באותה התקופה ועד היום אני זוכרת שני דפים אחד של פו הדב ואחד של גארפילד ולכן כשראיתי את הפלטה של גארפילד (היא בגודל הסטנדרטי של החברה 8.5cm×5.5cm) זה ישר העלה לי חיוך. ניתן לרכוש-כאן

בנוגע לפו הדב לא ראיתי פלטה ספציפית מתאימה אבל כן ראיתי פלטה גדולה (14.5cm×10.4cm) עם 42 דמויות שונות ואם כבר אז כבר 😉. לרכישה-כאן



נמשיך עם דמויות מצוירות ולכן איך אפשר שלא לדבר על פוקימונים וכפי שניתן לראות הם שייכים לאותו הייצור של מוצאים את נמו ופרוזן שלמעלה אבל הריבוי בדמויות על המשטח הקטן גרם לכך שחרטו אותם בקטן שזה נתון נהדר לבעלות הציפורניים הקצרות כי ניתן יהיה להחתים אותן בשלמותן ויש אפילו את אש ומיסטי. את שתי הפלטות ניתן לרכוש-כאן


לפני שנעבור לשלישיית הגמר ובכך אני מתכוונת לאלו שלא משנה מי, מה, כמה, למה או איך נכנסו, נכנסים ויכנסו לעגלת הרכישה, נדבר בקצרה על אחת המשפחות הבעייתיות בטלוויזיה-משפחת סימפסון


ואם את אוהבת את הפתיח היותר עדכני-


הם כל כך נהדרים בדפקותם שהם חייבים להיות חלק מהאוסף! וגם ממש כיף לצייר להם רקע מסיבה לא מובנת, לרכישה-כאן


כפי שאמרתי יש לנו שלישיית גמר והיא מכילה בסופו של יום 3 ספרים שעברו אדפטציה (2 מתוך השלוש הם סדרות של סרטים), הן הספרים והן הסרטים/סדרה מדהימים ולכן המצאות של מוצר כלשהו הקשור אליהם באוסף שלי הינו הגיוני בהחלט.

נתחיל במקום השלישי: משחקי הכס
סדרה מדהימה ונמאס לי כבר לחכות לעונה האחרונה ולכן אני מתנחמת בצפייה מחודשת מדי פעם בפרקים שאני הכי אוהבת ובפלטות שחוץ מחריטה של דמות אחת הכל מושלם, אז מי יש לנו? סרסיי, ההר, חאל דרוגו, ג'ופרי, ג'ון סנאו, סמלי בתים וחריטה אחת כושלת של ג'יימי לאניסטר אבל למזלנו יש אחת מושלמת לידה.
לפלטה BFF 61 לחצי-כאן ולפלטה BFF 74 לחצי-כאן


יש בעיה או יותר נכון תחרות עקובה מדם בין המקום השני והראשון ולכן הגודל והכמות הכוללת היא זו שקבעה לבסוף מי יהיה במקום הראשון, תנו לי להסביר-לקראת סוף ה"חופש הגדול" אותו אני כבר לא חוגגת ולכן מתבאסת על כך שאין ברשותי מכונת זמן אני הולכת לעשות את קעקוע 7 ו-8 כאשר שמונה הוא או יותר נכון הם אוצרות המוות כפי שהם בסיפור (הארי פוטר כמובן)


מינוס הכיתוב כי זה מובן מאליו (וככה גם קיבלתן הצצה לעתיד) לרכישה של BFF M10 (הפלטה בגודל המוקטן של החברה 5.5cm×4cm) לחצי-כאן ולפלטה 030 מאיביי לחצי-כאן



היות ורק בעתיד האוצרות יצטרפו הוחלט כי המקום הראשון ינתן לאליס בארץ הפלאות היות והיא כבר החתימה אותי מבחינת הספר, הסרטים ושני קעקועים. גם עם אליס יש 2 פלטות ואני מתלבטת אם להוסיף עוד אחת שגם היא שייכת לחברת מויו לונדון, אני אשאיר לכן-כאן-קישור ואשמח אם תרשמו בתגובות מה דעתכן, האם מקומה באוסף או לא?
את פלטה BFF 12 ניתן לרכוש-כאן ואת הפלטה של מויו לונדון (מהדורה ישנה) במספר 507-כאן


בהתחלה הזכרתי חברת שילוח והנה ההסבר-חברת BFFNAILART לא שולחת לצערי הרב ולשימחתו של חשבן הבנק שלי לארץ ולכן בזמנו כשרציתי לבצע את הרכישה השתמשתי בחברת שילוח ומשום שהתעצלתי ולא רציתי שתהיה טעות השתמשתי בשני שירותים:

1.רוכשים עבורך-לשירות הלקוחות העברתי במייל את הקישורים למוצרים שרציתי לרכוש, הם הכניסו אותם לעגלת הרכישה ושלחו לי חשבונית, לאחר ששילמתי הם ביצעו את הרכישה והחבילה נשלחה למחסנים שלהם (דך אגב המשלוח של BFF ארוך מאוד, בין 4-6 שבועות).
2.משלוח לארץ-לאחר שהחבילה הגיעה למחסנים הם שלחו לי מייל נוסף שכלל את ההודעה כי החבילה הגיעה וחשבונית למשלוח לארץ ולאחר שזה שולם החבילה נשלחה אלי בדואר רשום.

אני השתמשתי בשירותים של חברת SHIP MY DEAL אבל זה לא פוסט ממומן (גם הקישור לא קשור לאפילייט פשוט השתמשתי בשירותים של החברה בעבר וחזרתי שוב ורציתי שתהיו מודעות לאפשרות הזו.


אז אלו הן 14 פלטות ההחתמה המיוחדות שברשותי ואני חייבת להודות שאני נהנית לחלוק את זה איתכן-זיכרונות מהילדות, אהבות ישנות וקעקועים, זה כיף!

אם גם אתן חובבות/אספניות של פלטות החתמה או שאתן בדיוק בהתחלה כתבו למטה בתגובות אם אתן יודעת על איזו שהיא פלטה מיוחדת/מגניבה או אם יש פלטה שהייתן רוצות שתיוצר ביום מן הימים רק עבורכן ↓

נתראה בפוסט הבא,

XOXO

Lilo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה